MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP Professionel Service Pack 2-cd
Fra : Kim

Dato : 10-09-05 04:11

Har lige købt et Logitech webcam og ville installere
driver/softwaren, så beder den sq om Windows XP
Professionel Service Pack 2-cd, da den åbenbart
skal bruge en masse småfiler derfra.

Hvad gør en klog så, den har jeg jo installeret for længe
siden, da jeg hentede den som en .exe fil på microsoft.com ?

Mvh Kim

Fra : John

Dato : 10-09-05 04:42

"Kim" skrev i en meddelelse

> Har lige købt et Logitech webcam og ville installere
> driver/softwaren, så beder den sq om Windows XP
> Professionel Service Pack 2-cd
>
> Hvad gør en klog så

Æhmm...downloader den her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

- gemmer den på skrivebord, og brænder en CD-rom..?

Mvh John

Fra : Kim

Dato : 10-09-05 05:06

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev
> Æhmm...downloader den her:
> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
>
> - gemmer den på skrivebord, og brænder en CD-rom..?

Den har jeg hentet for lang tid siden.

Det er jo en .exe fil hvordan pakker man den ud ?

Hvis man brænder en .exe til en cd er det jo stadig en .exe fil ik ?

Den skal jo pakkes ud for at kunne få adgang til alle de små filer
som mit webcam software vil have adgang til derinde ik.

Mvh Kim

Fra : Anders Lund

Dato : 10-09-05 06:29

Kim wrote:
> Den skal jo pakkes ud for at kunne få adgang til alle de små filer
> som mit webcam software vil have adgang til derinde ik.

Med WinZIP eller WinRAR - så vidt jeg husker. Højreklik på filen og vælg
at den skal pakkes ud (med winzip eller lignende programmer).

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Kim

Dato : 10-09-05 07:59

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev
> Med WinZIP eller WinRAR - så vidt jeg husker. Højreklik på filen og vælg
> at den skal pakkes ud (med winzip eller lignende programmer).

Yea, nu virker den.

Tak for hjælpen.

Mvh Kim

Fra : Brian Olesen

Dato : 10-09-05 10:20

Hej

> Den har jeg hentet for lang tid siden.
>
> Det er jo en .exe fil hvordan pakker man den ud ?

kører den med en / x mener jeg.

Mvh. brian

Fra : Kim

Dato : 10-09-05 05:40

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev

Den siger helt præcist nu:

" Windows Filbeskyttelse.

Filer, som er nødvendige, for at Windows kan køre korrekt,
er blevet erstattet af versioner, der ikke kan genkendes. Filernes
oprindelige versioner b skal gendannes for at bevare systemets stabilitet.

Indsæt Windows XP Professionel cd-rom nu. "

Når jeg så sætter Windows XP Professionel cd-rom ind siger den:

"Dette er ikke den korrekte cd.
Indsæt Windows XP Professionel cd-romi cd-rom-drevet."

Hvis jeg klikker på " Flere Oplysninger " siger den:

Mulige årsager til dette problem:
* Du har indsat den forkerte cd ( f.eks. en anden Windows XP-cd end den
installerede version )
* Systemets cd-rom-drev virker ikke "

Hvis jeg klikker Annuller siger den:

" Windows Filbeskyttelse.

Du kan vælge ikke at gemme de originale filversioner igen.
Det har muligvis indflydelse på stabiliteten af Windows.
Vil du beholde disse ukendte filversioner ? "

Nogen forslag please ?

Mvh Kim

Fra : John

Dato : 10-09-05 12:25

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse

> Filer, som er nødvendige, for at Windows kan køre korrekt,
> er blevet erstattet af versioner, der ikke kan genkendes.

Muligt virus-angreb.

Mvh John

Fra : Kim

Dato : 10-09-05 05:54

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev

Ved genstart siger den så:

" Nødvendige filer.

Filen " kstvtune.ax " på Windows XP Professional
Service Pack 2-cd skal bruges.

Angiv stien, hvor filen kan findes, og klik OK.

Kopier filer fra:
c:\programmer\fælles filer\logitech\qcdrv\winnew\elch\i386 "

Mvh Kim

Fra : Coach [4130]

Dato : 10-09-05 09:57

> [...]
>
> Hvad gør en klog så, den har jeg jo installeret for længe
> siden, da jeg hentede den som en .exe fil på microsoft.com ?

Lav en Autostreamet WindowsXP cd.
Find Autostreamer her:
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=223562
Du skal bruge din egen WinXP CD og en servicepack 2 for at lave din WinXP
SP2 CD.
Følg guiden.

mvh
Bri@n

Fra : N_B_DK

Dato : 10-09-05 10:46

Coach [4130] wrote:
> "Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse

> Lav en Autostreamet WindowsXP cd.

En slipstreamed CD ikke en autostreamed CD ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Coach [4130]

Dato : 10-09-05 12:24

> En slipstreamed CD ikke en autostreamed CD ;)
>
> --
> MVH.
> N_B_DK
> Email adressen er gyldig.

Ja ja, fluekne.........
Programmet til at lave en Slipstreaming hedder Autostreamer.

Mon jeg kan forklare det mere korrekt, hr NetPoliti

mvh
Bri@n

Fra : N_B_DK

Dato : 10-09-05 12:48

Coach [4130] wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja ja, fluekne.........
> Programmet til at lave en Slipstreaming hedder Autostreamer.

Man kan ikke tåle at blive irrettesat ? (ps. man bruger da ikke et program
til at lave en slipstreamed cd...)

> Mon jeg kan forklare det mere korrekt, hr NetPoliti

LOL du må kede dig hvis du mener det er netpoliti....

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Coach [4130]

Dato : 10-09-05 12:54

> [...]
> til at lave en slipstreamed cd...)

> LOL du må kede dig hvis du mener det er netpoliti....

Jo man bruger da også et program, og det virker efter hensigten.

Irettesat...joeh det tåler jeg som regel....men nok ikke lige idag...jeg
tror jeg går en tur og får lidt luft.

Undskyld hvis jeg var lidt hård ved dig.

mvh
Bri@n

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-05 08:30

Coach [4130] wrote:
> Jo man bruger da også et program, og det virker efter hensigten.

Synes nu det er hurtigere uden, men er man ikke så glad for tekst
kommandoer, er det andet da muligt ;)

> Undskyld hvis jeg var lidt hård ved dig.

Det går nok, mener ikke man bør være på usenet, hvis man ikke kan tåle sådan
noget ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : GB

Dato : 13-09-05 14:43

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det går nok, mener ikke man bør være på usenet, hvis man ikke kan tåle
> sådan noget ;)

Prøv lykken i dk.politik - så skal du få kam til dit hår, mester!

GB

Fra : N_B_DK

Dato : 14-09-05 09:52

GB wrote:
> Prøv lykken i dk.politik - så skal du få kam til dit hår, mester!

Hvorfor ? svarer man da også på spørgsmål om hardware og software der ? ;)

--
MVH.
N_B_DK