P4s55fx / p4 (478) 3.0 preschot overcloc~
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 08-09-05 19:18

jeg ved at der er en gruppe der hedder bundkort og en der hedder
overclockning men der var ingen der kunne svare så jeg prøver at se om
der skulle være nogle klogere herinde

jeg har prøvet at overclocke min cpu på mit asrockkort p4s55fx
men det kan slet ikke lade sig gøre ? den flipper helt ud og jeg kan
ikke se noget på mit tvkort "nvtv" og den vil genstarte eller kan ikke
starte op er det
bare et skodbundkort jeg har købt ?

er der noget at gøre ? eller skal jeg bare
købe et nyt asuskort igen til sokkel478 så jeg kan overclocke igen ?

jeg har før kørt med mit gamle asusbundkort og min gamle cpu
"northwood" 1.8 som var overclocket til 2.4 i de 3 år jeg havde den,
så jeg er skuffet over at jeg pludselig ikke kan.

håber at nogen kan hjælpe

Fra : Nicolai

Dato : 08-09-05 20:06

"Ninja Ninjasen" <mailen@durikke.com> wrote in message

> er der noget at gøre ? eller skal jeg bare
> købe et nyt asuskort igen til sokkel478 så jeg kan overclocke igen ?

Jeg kan ikke give dig præcise svar, men asrock er svjv kendt for at være
skrabede og billige bundkort.

> håber at nogen kan hjælpe

Skift bundkortet.

Nicolai

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 08-09-05 20:40

On Thu, 8 Sep 2005 21:05:34 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

>"Ninja Ninjasen" <mailen@durikke.com> wrote in message

>Jeg kan ikke give dig præcise svar, men asrock er svjv kendt for at være
> [...]
øv havde håbet på et sjovere svar men det anede mig har du nogle
gode tip til hvad der er godt at overclocke når det er sokkel 478 ?