Molekyler - byggesæt?
Fra : Carlsen

Dato : 21-08-05 18:53

Hej NG...
Er der nogen som ved hvilket program der er brugt her?:

http://www.emu.dk/gsk/fag/fys/ckf/fase1/1fokv/alkohol/forbraending/index.html

....er der andre programmer end ChemSketch som er bedre til at vise eleverne
molekylers opbygning/struktur?

-LC
Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.
Enlevez FJERN de mon adresse électronique pour me répondre.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-08-05 19:13

"Carlsen" <FJERNcarlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:4308bf66$0$42225$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej NG...
> Er der nogen som ved hvilket program der er brugt her?:
>
> http://www.emu.dk/gsk/fag/fys/ckf/fase1/1fokv/alkohol/forbraending/index.html

For f*nden mand - det står nederst på siden!

Fra : Carlsen

Dato : 21-08-05 20:55

Martin Larsen wrote:
> For f*nden mand - det står nederst på siden!

Ja, tegningen af forsøgsopstillingen...og den kan jeg godt lave med
programmet, men jeg kan ikke lave de dersens molekyler som de ser ud der.

-LC