NE router
Fra : |Ðash|

Dato : 07-06-01 00:51

Er der noget galt med netexpres's medfølgende router.
Hvis ja, hvad er der galt med den? Mister man fart?
Lige et andet spørsmål:
Jeg har to pc'er med hver et RJ45 netkort. Skal jeg ud og købe en switch
eller hub
for at de begge kan komme på netexpres?

Fra : -[::::Shamran::::]-

Dato : 07-06-01 05:44

"|Ðash|" <dash@unrealism.com> wrote in message
> Er der noget galt med netexpres's medfølgende router.

JA !!
Du kan kun køre 10 mbit full duplex på den...og dit netkort skal stææte til
dette, ellers er der vilde flow problemer/ingen forbindelse. Hvis du slår
NAT til og køre 1 mbit eller der omkring så er den LAAANGSOM. Fedt produkt

Shamran

Fra : MVJuhl

Dato : 08-06-01 13:48

Hej

Hvis du tænker på NE2 routeren SpeedStream 2601, så her jeg ikke nogle
problemer.

Jeg har to PC (og routeren) forbundet til en ren 100 MBit HUB, og jeg har
ingen problemer overhovedet. Heller ikke mht. hastigheden.

Alt kører som det skal!

(Routeren kører både 10 og 100 MBit, så når du investerer i en HUB eller
Switch, så er det i teorien lige meget hvad du køber. Men med en 100 MBit
får du bedre performance mht. filkopiering mellem dine PC'er.)

mvh.
Michael Juhl

Fra : Thomas

Dato : 08-06-01 15:15