Audiovox 250
Fra : Per Kehler

Dato : 07-06-01 00:19

Tlf sletter "af og til" mine sms´er. Har nu fået den opdateret med ny
software 3 gange! Har desuden fået fornyet SIM kortet fra Sonofon. Lige
meget hjælper det. Har andre været ude for det??

Hilsen

Per Kehler

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 07-06-01 22:40

"Per Kehler" skrev i en meddelelse

> Tlf sletter "af og til" mine sms´er. Har nu fået den opdateret med ny
> software 3 gange! Har desuden fået fornyet SIM kortet fra Sonofon. Lige
> meget hjælper det.

Her er et trick:
1. Du former hånden som skulle du til at lave et håndkantsslag i rigtig
karatestil.
2. Du ligger telefonen på en plan flade (bord, stegepanne ect.)
3. Du slår nu med hånden (se punkt 1.) så hårdt du kan ned i telefonen
samtidig med at du skriger HAMSTER.
4. Nu skulle den virke igen, hvis ikke gentag punkt 1.-3.

> Har andre været ude for det??

Nej det du skal gøre er at aflevere den til rep. du siger jo at du har fået
den SV opdateret, og det er normalt kun noget de gør når der er garenti på,
så send den til RepaX!

/bm

Fra : Per Kehler

Dato : 12-06-01 10:14

Tak for hjælpen

Den med hamsteren duede ikke rigtigt, prøvede 10 gange
Den ryger nu til rep for 4 gang!

Boris Mathiasen <Boris_Mathiasen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fosek$q6b$1@news.inet.tele.dk...