ISS5 virker ikke med NTFS
Fra : Peter Kristensen

Dato : 07-06-01 00:03

Hvad søren sker der... her konvertere man til NTFS for at få
bedre stabilitet og så virker ISS5 ikke en skid!

Jeg kan simpelthen ikke starte tjenesterne... hvad kan der være
galt?

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 07-06-01 11:36

Peter Kristensen wrote:

> Hvad søren sker der... her konvertere man til NTFS for at få
> bedre stabilitet og så virker ISS5 ikke en skid!
>
> Jeg kan simpelthen ikke starte tjenesterne... hvad kan der være
> galt?

Hvad siger event vieweren, når du prøver at starte servicen?

--
Lauritz

Fra : Gregers Petersen

Dato : 10-06-01 17:04

"Peter Kristensen" <zox_dk@hotmail.com> wrote in message
> Hvad søren sker der... her konvertere man til NTFS for at få
> bedre stabilitet og så virker ISS5 ikke en skid!

Hvad har rengøring med NTFS at gøre?

(Undskyld kunne ikke dy mig)

ISS = Rengørings selskab
IIS = Webserver