Source til diff, grep m.f.
Fra : Ebbe Sønderhousen

Dato : 06-06-01 22:13

Findes der et sted, hvor jeg kan finde sourcer til de gode og nyttige
programmer som f.ex. diff, grep m.fl. Det er udgaver til DOS (Microsoft
visual C el.lignende) jeg er interesseret i.
Jeg havde en CD, som er sporløst forsvundet (håber at den nuværende
indehaver af den har glæde af den).

På forhånd tak - Ebbe

--
Posted from fe130.worldonline.dk [212.54.64.182]

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-06-01 23:45

"Ebbe Sønderhousen" wrote:

> [...]
> visual C el.lignende) jeg er interesseret i.
> Jeg havde en CD, som er sporløst forsvundet (håber at den nuværende

Gammel eller ny maskine?

For en ny maskine kan du installere Cygwin hvorefter du har dem
allesammen (kildeteksten kan du så hente). Til gamle DOS-maskiner var
der et projekt som netop porterede disse Unixting, men jeg kan ikke
huske det lige nu. Hertil vil du måske bruge DJGPP til at oversætte dem
- der er de fleste.

Er det det du skalbruge?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~ravn

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-06-01 09:05

http://www.gnu.org/software/software.html