Fiskesteder nær Vejle
Fra : Henrik

Dato : 08-09-05 17:59

Hej jeg skal ud at fiske med min søn helst ved en sø eller å er der nogle
gode steder når man nu ikke er medlem af en fiskeklub jeg har tænkt på
Fårupsø ved Jelling nogen der kender den eller et andet sted.

Mvh.Henrik

Fra : 2

Dato : 09-09-05 06:29

Hej Henrik,

du kan prøve Uldum kær. Det er et godt sted hvis du skal have sønnen med.
Gedder / aborre / skalle / suder. + der er ca1 km. fiskeret i gudenåen.
Dagskort koster vist 25,- og kan købes hos bageren i Uldum.

vh

Marcel
www.piker.dk

Fra : marcogc