Åhhh Nej ikke igen
Fra : phj

Dato : 07-09-05 10:54

Nu spørger en stakkel om bøjer mm... og straks er den længte tråd i mands
minde ikke om at hjælpe elelr fiskeri... men om en eller anden måske er off
topic.... jeg troede vi var færdige med de her diskussioner....

Hvad sker der ved han spørger der er ikke helt irelevant .. og så meget
sker der ikke her så det kan skade nogen.... ikke mre kævl tak .. tag ud og
fisk

Lars
--

Oscar E. Svensson & Co. A/S

Lars Jakobsen
Tlf. +45 86990777
Mobil +45 40 41 11 48

lars.j@oesco.dk

www.oesco.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-05 17:00

"phj" <safasf@hotmail.com> skrev
> [...]
>
> Hvad sker der ved han spørger der er ikke helt irelevant .. og så meget
> sker der ikke her så det kan skade nogen.... ikke mre kævl tak ..

Det er ganske enkelt fordi der er for mange som udelukkende definerer at
fritidsfiskere = garnfiskere hvilket så med 1000000% sikkerhed = Ulovlige
net/tyvefiskere.
Med andre ord - det er dårlig moral at fiske med garn o.l.!!!

Skulle man så heller ikke have lov til at spørge om f.eks. vejledning i
forbindelse med opsætning af fælder til regulering i dk.fritid.jagt ??
Der kan man godt indse at det stadig er det mest relavante sted at spørge
!!!

/Martin

People say i'm bad, but I sure feel good !!

Fra : S.B.

Dato : 08-09-05 17:12

"Martin [5220]" <nospamSNABELAgalnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse med opsætning af fælder til regulering i dk.fritid.jagt ??
> Der kan man godt indse at det stadig er det mest relavante sted at spørge

Tjae.....
åbenbart ved folk da mere om at fiske med net end de gør om at fiske med
flue, ikke meget respons jeg fik da jeg spurgte om råd ang. en ny fluestang.
Så helt urelevant er det vel ikke at være netfisker i den her gruppe

Steen

Fra : Frandsen

Dato : 09-09-05 13:23

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fluestang.
> Så helt urelevant er det vel ikke at være netfisker i den her gruppe

Nja, nu spurgte jeg om hvor man kunne købe bøjer på Sjælland, og det var der
faktisk ikke nogen der kunne hjælpe med. Nogle var behjælpelige med et link
til et firma, der sælger dem online, og med postordre er det praktisk taget
lige meget hvor firmaet befinder sig.

Jeg har selv kun sådan et fluefisker-begyndersæt, og hvis jeg ikke kan hælpe
andre på deres spørgsmål, så svarer jeg dem som regel heller ikke.

Fra : Jens Kristiansen

Dato : 11-09-05 08:01

Korsør Net Skibs- og Bådudstyr
Møllevangen 42
4220 Korsør

Tlf: 5837 1111

Hilsen
Jens

Fra : Frandsen

Dato : 12-09-05 11:31

"Jens Kristiansen" <jgkr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Korsør Net Skibs- og Bådudstyr
> Møllevangen 42
> 4220 Korsør
>
> Tlf: 5837 1111

Takker mange gange.

Fra : Per

Dato : 08-09-05 09:39

"phj" <safasf@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvad sker der ved han spørger der er ikke helt irelevant .. og så meget
> sker der ikke her så det kan skade nogen.... ikke mre kævl tak .. tag ud

Hørt!

Det lader til at vi har det alt for godt i DK til at overhovedet at gide at
diskutere om en nærtstående emne hører hjemme i en given gruppe.

Tænk på de stakkels ofre i New Orleans og hvad der ellers sker rundt
omkring. Det sætter ligesom dagligdagens ting lidt i perspektiv.

Lystfiskeri = fiskeri blot det ikke er indrustri - så simpelt er det. Ikke
noget om fangstmetoder!!

Jeg er personlig flintrende ligeglad med om en eller anden tilfældig selvfed
dansker mener, at mit inlæg er irrelevant i en given gruppe - hvis han/hun
går op i den slags - ja så har vedkommende det simpelthen for godt i
hverdagen.

Jeg spørger selv som jeg lyster - nogen svarer, nogen gør ikke.

Mvh. Per!

Fra : grrrr

Dato : 08-09-05 09:56

well... jeg synes da ikke der er noget i vejen for at diskutere det her,
problemet er mere at folk nutildags går amok når de mangler ord

--
MVH
Niels