nye fluestang
Fra : S.B.

Dato : 06-09-05 20:57

Min trofate gamle Berkley har efter små 20 år opgivet sit job, regner dog
med jeg renovere den til vinter, men kan ikke undvære en stang så længe,og
jeg skal derfor nu ud og se mig om efter en anden.
Har luret lidt rundt men alle stænger lover max kastelænge og god præcise
korte kast, og et eller andet siger mig at det nok ikke rigtig hænger sammen
med mindre man vil ofre en mindre formue på den.
Derfor, er der nogen der kan anbefale en god stang i klasse # 7 - 9 som
kaster fornuftigt, sådan omkring de 25 m. kunne den gamle gøre, og ringere
må det helt ikke være, skulle den samtidig med være fornuftig til rullekast,
er det kun en fordel. Prisen, sådan omkring 1000 kr. +/- en slat

Steen

Fra : Michael, Fyn

Dato : 06-09-05 21:23

Jeg har en Vision 3ZONE SW 9' #7
Den kan du få for 800 kr. eller vi kan bytte med andet grej
Den er 4-delt, i org. Cordura rør og har aldrig været brugt. Troede jeg
skulle til at fluefiske, men fik aldrig taget mig sammen.

Michael, Fyn

Fra : S.B.

Dato : 06-09-05 22:17

"Michael, Fyn" <skotte@fjernmigmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den er 4-delt, i org. Cordura rør og har aldrig været brugt. Troede jeg
> skulle til at fluefiske, men fik aldrig taget mig sammen.

Er det med line og hjul osv?
har 5 forskellige line i # 8 og 9 ville være lidt træls at skulle købe en
stang i en klasse de ikke passede til, de koster immervæk mellem 3 og 500
kr. stykket

Steen

Fra : Michael, Fyn

Dato : 06-09-05 22:41