aborre i randers havn
Fra : Jan Jensen

Dato : 04-09-05 14:50

hvor er det i randers havn der er godt at tage aborre?

Fra : Kåre

Dato : 05-09-05 19:56

"Jan Jensen" <spb@nork.aau.dk> wrote in message
> hvor er det i randers havn der er godt at tage aborre?

Det er der sådan set alle steder, og det er også ganske let tilgængeligt.
Nu ved jeg jo ikke om du er lokalkendt, men der er jo to bassiner: et blindt
bassin, og så bassinet som er en forlængelse af Gudenåen. Personligt fisker
jeg kun i det sidst nævnte, og gerne på plænen ved Sparekassen, og rundt i
svinget. Jeg gør så heller ikke specielt meget i havnen, men jeg synes
fiskene er lettest at finde her, hvor der er lidt lavt ind mod land. Til
gengæld så er der også mange skaller, brasener og mini skrubber som
"forstyrrer" aborrefiskeriet.
Men jeg ved der fanges Aborrer alle steder, også imellem broerne, og i den
sidste nedre del af Gudenåen, fra den blå bro og til Randers bro.

mvh
Kåre