Hvor køber jeg pole stang/ Medegrej.
Fra : Henrik

Dato : 04-09-05 08:55

Hvor kan jeg få fat i en pole stang 6-7m og medegrej?
Jeg kan huske da jeg købte min første pole stang for snart 17 år siden.. En
Daiwa Mate. udemærket begynderstang dog lidt tung til en sølle pris under
300 kr. (har den faktisk endnu, men defekt).
Mvh
Henrik

Fra : Thomas

Dato : 05-09-05 16:02

Det kan du da købe mange steder. Start med Sport Dres.
Hilsen
Thomas