havørde på flue
Fra : pepss

Dato : 03-09-05 17:22

Hejsa NG

Jeg vil en tur til gels å for at se om jeg kan fange en havørde med min
fluestang i nat/morgentidlig.
det har jeg efterhånden prøvede en del gange uden hel. jeg har en idé om at
der er den måde jeg tar linen ind på der er galt med. er der en der kan give
et par fif til hvordan det gøres(hvor hurtig osv.)?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : bjarne rasmussen

Dato : 05-09-05 20:42

Der er sikkert intet galt med den måde du tar' din flue ind på men man kan
ikke forvente at man får bid hvergang for så var åen hurtigt tømt for fisk

Bare fisk løs så skal du nok få bid på et tidspunkt.

Mvh. Boykiller.

Fra : pepss

Dato : 06-09-05 16:23

"bjarne rasmussen" skrev
> Der er sikkert intet galt med den måde du tar' din flue ind på men man kan
> ikke forvente at man får bid hvergang for så var åen hurtigt tømt for fisk

det er nu bestemt heller ikke hordi jeg vil ha bid hvergang men nu har jeg
vel værret ude ca. 14 dage til sammen uden så meget som hug

> Bare fisk løs så skal du nok få bid på et tidspunkt.

jeg klør på

Fra : bjarne rasmussen

Dato : 06-09-05 19:46

Hejsa igen.