hjælp til en "Splitcane" stang
Fra : Thomas Olesen

Dato : 31-08-05 15:23

Hej NG.

Jeg har fået foræret en gammel 2 delt Splitcane stang 9'. Den er i rigtig
god stand og angivelig en 40-50 år gammel.
Der står "Standard" 9' og " I.J.S " på den.
Har fået fortalt at det er en Splitcane stang. Den er 6 kantet.

Kan den være en hj.bygget (må sige at det er et flot stykke arbejde der er
gjort i så fald...) og er det er marked for salg af en sådan. Har ingen
planer om selv at komme til at bruge den.
Har den overhovedet nogen værdi.

Håber nogen kan fortælle mig lidt om den.

Mvh.
Thomas Olesen

Fra : PAR

Dato : 31-08-05 16:51

Den kan blive vurderet hos Dansk Grejsamler-
forening.
Ring til formanden Heinz Gerhard på tlf.
48476616 i Fredensborg.
Han ved alt om sådant noget.

Per Arleth