ekkolod+GPS - lystfiskeri
Fra : Finn

Dato : 28-08-05 19:47

vi skal ha et ekkolod på vores Crescent 435.

har kigget på et Lowrance X125 med fartmåler til 2600,- - det ser
umiddelbart ud som det bedste jeg kan finde til prisen - er der nogen som
har erfaring med dette lod? eller har et bud på et bedre i det prisleje?

Vi kunne også godt bruge en GPS - mest for at kunne finde tilbage til
fiskepladsen igen, kan man få noget brugbart til 1500-2000 kr ?

mvh

Finn

Fra : Calle.

Dato : 28-08-05 21:29

Finn wrote:
> [...]
> Vi kunne også godt bruge en GPS - mest for at kunne finde tilbage til
> fiskepladsen igen, kan man få noget brugbart til 1500-2000 kr ?

her er begge dele i et til billige penge:
http://netbaad.com/product.asp?product=1086

--
Calle.

Fra : Finn

Dato : 29-08-05 15:43

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> her er begge dele i et til billige penge:
> http://netbaad.com/product.asp?product=1086
>
> --
> Calle.

fandt et kombineret ekkolod/gps - Lowrance M56i til 3000,- - så nu skal
det bare monteres.

Finn

Fra : Calle.

Dato : 29-08-05 15:53

Finn wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> fandt et kombineret ekkolod/gps - Lowrance M56i til 3000,- - så nu
> skal det bare monteres.

Hvor fandt du det, det kan da være at det er sådant et jeg skal have
istedet.
--
Calle.

Fra : Finn

Dato : 29-08-05 20:09

> Hvor fandt du det, det kan da være at det er sådant et jeg skal have
> istedet.
> --
> Calle.

Masnedø

jeg var bl.a. i Greve og Hundige - men de tog ikke det med fishfinder ret
seriøst...
Masnedø har et utroligt stort udvalg - sat op så man kan stå og bibbe og
dytte... og der er tilbud på flere af modellerne...
jeg er stadigt imponeret over alle de funktioner der er i den lille kasse...
men nu har jeg da fået den til at snakke dansk til mig

Finn

Fra : *** Calle ***

Dato : 29-08-05 20:54

Finn wrote:

> [...]
> jeg er stadigt imponeret over alle de funktioner der er i den lille
> kasse... men nu har jeg da fået den til at snakke dansk til mig

Har de ikke en hjemmeside eller hvor har de hjemme?

Fra : *** Calle ***

Dato : 29-08-05 21:04

Finn wrote:
> [...]
er den med transducer og det hele?

--
*** Calle ***

Fra : Finn

Dato : 30-08-05 06:59

> er den med transducer og det hele?
>
> --
> *** Calle ***

ja, den er komplet - De bor på Masnedø - syd for Vordingborg
Deres hjemmeside hedder mmc.dk

Finn

Fra : *** Calle ***

Dato : 30-08-05 21:15

Finn wrote:
> "*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> ja, den er komplet - De bor på Masnedø - syd for Vordingborg
> Deres hjemmeside hedder mmc.dk

Ok, hvor godt er kortmaterialet i den?
--
*** Calle ***

Fra : Finn

Dato : 31-08-05 18:19

> Ok, hvor godt er kortmaterialet i den?
> --
> *** Calle ***

kun oversigt - du skal stadigt ha dit søkort med

Finn

Fra : Finn

Dato : 02-09-05 13:59

> ja, den er komplet - De bor på Masnedø - syd for Vordingborg
> Deres hjemmeside hedder mmc.dk
>
> Finn

og lige nu - har de -50% på alt grej - stangholdere, stænger mm - og det er
50% på i forvejen nedsatte priser

har lige selv hamstret

Finn

Fra : Frandsen

Dato : 05-09-05 11:56

"Finn" <finn@kkmateriel.dk> skrev i en meddelelse news:4313f651$0$23571
> ja, den er komplet - De bor på Masnedø - syd for Vordingborg
> Deres hjemmeside hedder mmc.dk

Arghh !!! Lortedesign! Jeg hader sites, der tvinger brugeren til at køre i
fuld skærm. Det er ret ufedt, når man kører med 2 skærme på én gang.

Fra : Finn

Dato : 05-09-05 16:22

"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> skrev i en meddelelse

> Arghh !!! Lortedesign! Jeg hader sites, der tvinger brugeren til at køre i
> fuld skærm. Det er ret ufedt, når man kører med 2 skærme på én gang.

det er jeg da oprigtigt ked af - men jeg tror det var bedre at rette
henvendelse direkte til dem -

Finn

Fra : Frandsen

Dato : 06-09-05 08:42

> det er jeg da oprigtigt ked af - men jeg tror det var bedre at rette
> henvendelse direkte til dem -

Nah, det er ikke et site, som jeg vil bruge, så det er ikke så vigtigt for
mig, men det er irriterende, når man støder på dem engang imellem, og nu er
vi off topic.