God nordjysk P & T fiskesø?
Fra : Keld Holtebo

Dato : 25-08-05 18:29

Jeg bor i Svenstrup, lige 12 km syd for Aalborg. Jeg mangler viden om P & T
fiskesøer indenfor 50 km radius. Desuden kunne det være praktisk, hvis der i
de svar jeg forhåbentlig får også bliver anbefalet hvilken bait jeg skal
bruge.

Fra : Kent Hald

Dato : 25-08-05 21:42

Mine sønner bruger meget Blokhus Fiskepark,
ved Kaas nord for Aabybro.
Der er 5 søer, og der fiskes med powerbait
og spinner samt flue.

Knæk og bræk,

KH

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 26-08-05 14:15

> [...]
> der i de svar jeg forhåbentlig får også bliver anbefalet hvilken bait jeg

Hej Held

Et rigtig godt sted er http://www.medestedet.dk/ som ligger ved Astrup

Jeg har set der bliver fanget fisk på grøn, gul og hvid powerbait

mvh
Gerner

Fra : Jesper Laursen

Dato : 27-08-05 14:37

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Et rigtig godt sted er http://www.medestedet.dk/ som ligger ved Astrup
>
> Jeg har set der bliver fanget fisk på grøn, gul og hvid powerbait

Enig Gerner. Jeg har selv været derude for 14 dage siden. Et rigtigt godt
sted.

Og til Keld : Hej Keld. Jeg går ikke ud fra, at der findes andre Keld
Holtebo. Du kan jo nok ikke rigtigt huske mig, men jeg er Irma's søn Jesper
Laursen. :) Prøv alligevel den nævnte P & T. Jeg var derude med min mor og
hun var begejstret. :)

VH Jesper Laursen