Hornfisk..
Fra : Paludan

Dato : 24-08-05 17:38

Hej NG

Er der nogle af jer der ved hvornår, eller om hornfisken er på vej mod
sjællandsbroen.

Hilsen

Paludan

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-08-05 18:10

Paludan wrote:

> Er der nogle af jer der ved hvornår, eller om hornfisken er på vej mod
> sjællandsbroen.

De er der p.t., de har været i de indre danske farvande siden foråret...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-08-05 18:15

"Paludan" <jpal@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle af jer der ved hvornår, eller om hornfisken er på vej mod
> sjællandsbroen.

Du kan regne med, de dukker op medio/ultimo maj 2006 ved Sjællandsbroen, så
du har lidt tid at løbe på. Du kan muligvis nappe en enkelt kornfed hornfisk
på vej ud af de danske farvande, men så skal du efterhånden være heldig.
Prøv ude ved motorvejsbroen i renden mellem øen og Amager.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/23/05)

Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 24-08-05 21:39

> [...]

> på vej ud af de danske farvande, men så skal du efterhånden være heldig.
> Prøv ude ved motorvejsbroen i renden mellem øen og Amager.

Det må være noget, du har læst. Jeg havde i hvert fald en snes stykker i
dammen, da jeg pjaskede rundt efter makrel ved Hveen forrige weekend , og
jeg satte dem allesammen tilbage, da jeg havde behørigt ringmærket trofæerne
.. . .

--
venlig hilsen
Torben Abildgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-08-05 21:52

"Torben Bjørgheim Abilgaard" <toa@bt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stykker i dammen, da jeg pjaskede rundt efter makrel ved Hveen
> forrige weekend , og jeg satte dem allesammen tilbage, da jeg havde

Er du voldsomt beruset eller hashpåvirket, eller ringmærker du i fuldt alvor
hornfisk? Hvor sætter du ringen? Rundt om næbbet?

Fra : Mr.D

Dato : 24-08-05 23:59

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote
> Er du voldsomt beruset eller hashpåvirket, eller ringmærker du i fuldt
> alvor hornfisk? Hvor sætter du ringen? Rundt om næbbet?

..... Jeg er lige med på en lytter her

--
Mvh.... Mr.D

Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 25-08-05 14:38

> [...]
alvor
> hornfisk? Hvor sætter du ringen? Rundt om næbbet?

Tegner den rundt om den - skal man da ikke det?

--
venlig hilsen
Torben Abildgaard

Fra : M Jensen

Dato : 25-08-05 16:22

Jeg plejer at bide dem i halen...

mvh
M Jensen

Fra : Charlotte

Dato : 25-08-05 05:23

Du kan muligvis nappe en enkelt kornfed hornfisk
> på vej ud af de danske farvande, men så skal du efterhånden være heldig.

Fangede hornfisk i Nyborg i mandags.. havde 12 med hjem på 2 timer så der
er
stadig masser af dem..