Brøler, boot.b er blevet overskrevet...
Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 06-06-01 17:54

Jeg er i min iver kommet til at overskrive og slette div. filer i
"/boot"

Hvad skal jeg have for at kunne boote min nye kerne?

Jeg har "System.map-2.4.5, boot.b, bootmess.txt, map, vmlinuz-2.4.5"

Jeg tror, at "boot.b og map" er forkert version.

Når jeg forsøger at køre lilo, får jeg flg. fejl:
"
eystein# /sbin/lilo
Fatal: First boot sector is version 21.5. Expecting version 21.7.
"
Hvordan genskaber jeg et brugbart indhold i /boot?
--
MVH.
Axel

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 06-06-01 18:06

Axel Eystein Jensen wrote:

> [...]
> "
> Hvordan genskaber jeg et brugbart indhold i /boot?
Never mind.
Jeg roddede lidt med at downgrade/upgrade lilo, og nu virker det!
--
MVH.
Axel