Olivers diet og seniorfoder
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 31-08-05 20:23

Er der nogen af jer andre der har fået noget af det foder her for nylig? Kan
se at pillerne er blevet runde men er der også lavet om på smagen???
Mine katte står simpelthen på hovedet i madskålen og æder det hele på en
gang hvor de ellers plejer at dosere maden over hele dagen. Dette
resulterede i en stor klat bræk efter de havde spist imorges. Og nu har de
så fået en lille smule her inden jeg skal i seng for ellers står de og
bræger foran soveværelsesdøren. Men det har de også ædt rub og stub af.
Andre der har oplevet en forandring i foderet???

Linda

Fra : Richard

Dato : 31-08-05 23:24

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> Er der nogen af jer andre der har fået noget af det foder her for nylig?

Har pudsigt nok netop i dag fået en ny sæk Oliver's Diet...

> Kan
> se at pillerne er blevet runde men er der også lavet om på smagen???

Det vil jeg lige kigge på i morgen, har vist endnu en skålfuld tilbage
af den gamle sæk fra juni-juli. Vender tilbage i morgen

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 01-09-05 06:57

Vender tilbage i morgen

> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK

Så husk lige at give misserne lidt mindre end du plejer, bare i tilfælde af
at de gør dt samme som mine (nu) slugehalse

Linda

Fra : Richard

Dato : 01-09-05 20:53

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> Vender tilbage i morgen
>
> Så husk lige at give misserne lidt mindre end du plejer, bare i tilfælde af
> at de gør dt samme som mine (nu) slugehalse

Det var nu ikke nødvendigt, de åd som før, både (Craizy) Daisy, (Tiger)
Lilly og (Onkel) Albert (aka den Grusomme). Men foderformen var ganske
rigtig ændret i retning af korte runde pellets; jeg kunne ikke selv
lugte nogen forskel...

Hm, måske er vores katte bar længere om at opdage det gode i den nye
form eller sammensætning - eller også har de fanget flere mus i nat

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Tidemann

Dato : 02-09-05 21:02

"Linda Hedegaard Jensen" skrev

> [...]
> bræger foran soveværelsesdøren. Men det har de også ædt rub og stub af.
> Andre der har oplevet en forandring i foderet???

Åh, jeg håber også de har lavet om på formen på Adult!
Det har jeg efterspurgt for længe siden, da alle hjørnerne af pillerne ikke
blev spist her. Mine katte gider ikke spise de små hjørner, der åbenbart
bliver knaset af.
Øv jeg har en kvart sæk tilbage endnu.

--
Venlig hilsen