hvad gør man...
Fra : fam. Ager

Dato : 31-08-05 12:28

Hvad gør man når man lige har malet trappen til 1. sal, og 2 katte i vild
leg lige mener at de skal fise igennem benene på en og race op ad trappen,
og at du selvfølgelig ikke når at stoppe vilddyrene??

1. du farer råbende efter dem?

2. du skriver straks en annonce med katte til salg?

3. du laver de skønneste bløde sutsko?

4. du giver dem til hundene, fordi B.A.R.F er så sundt?

5. du sukker og starter forfra?

ps. jeg har faktisk ladet et par hvide kattepoteaftryk blive på trægulvet på
1.salen...de er faktisk meget søde....suk......

mvh. marie,- med de hvidpotede raggier...

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 31-08-05 13:16

> [...]
> på 1.salen...de er faktisk meget søde....suk......
>
> mvh. marie,- med de hvidpotede raggier...

Åh hvor jeg kender det. Her er det bare lige efter gulvvasken at de to
krapyler skal fræse ud i kattebakken for derefter at sætte kattegrus-poter
på hele gulvet. De (satans) søde bæster

Linda

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 31-08-05 13:44

> [...]

> 1.salen...de er faktisk meget søde....suk......
>
> mvh. marie,- med de hvidpotede raggier...

Jeg tror jeg ville vælge løsning nr. 2

Vi har oplevet noget lignende. Min mand var i gang med at male nogle
døre hvide. De lå derfor på et par bukke nede i kælderen. Pludselig kom
en af kattene drønende med sådan et siddeskrald og hoppede direkte op på
døren - næsten. Den var jo glat, så missen forsøgte at hænge i med det
yderste af neglene og GLED hele vejen ned ad døren. Resultat: 1 stk.
vildkat med hvidmalet mave og forben

Heldigvis var malingen vandbaseret, så det kunne nemt vaskes af. Døren?
Den skulle males forfra

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 31-08-05 21:52

> [...]
> vildkat med hvidmalet mave og forben
>
> Heldigvis var malingen vandbaseret, så det kunne nemt vaskes af. Døren?

Ok, endnu en kandidat til dagens bedste griner, mange tak *GGG* bare
forestilling om den glidende kat, får det til at klukke helt ned i maven *G*

M.v.h.
Lise

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 31-08-05 21:50

> [...]
>
> ps. jeg har faktisk ladet et par hvide kattepoteaftryk blive på trægulvet
> på 1.salen...de er faktisk meget søde....suk......

Får et meget stort tak for dagens bedste griner inden sengetid *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Jacob

Dato : 30-08-05 22:42

> [...]
> på 1.salen...de er faktisk meget søde....suk......
>
> mvh. marie,- med de hvidpotede raggier...

Da min kat gik en tur på køkkenbordet (hvor han ellers _ikke_ kommer) for at
se hvad der skete deroppe, og dermed lavede fine kattepoter i den nye
hærdende rustikolie, valgte jeg nr 5.

*suk* Jacob