Kattepension
Fra : Lars P

Dato : 20-08-05 09:06

Hej
Jeg søger erfaringer med Lundegaardens kattepension, gode som mindre gode

Lundegaardens kattepension ligger i Hvalsø på Sjælland

vh
Lars

Fra : Tina

Dato : 21-08-05 14:54

Lars P wrote:
> [...]
> gode
> Lundegaardens kattepension ligger i Hvalsø på Sjælland

Vi har haft en kat i denne pension for et par år siden, og det tog ham
mindst 14 dage, at blive sig selv igen
Ved ikke, hvad de har lavet ved ham.
Kattene kan rende sammen allesammen, hvis de har lyst - ikke optimalt efter
min mening, men vi var helt blanke på pensions-feltet dengang.
Ikke et sted vi ville sende vores katte idag....

Mvh

Tina

--
DK Heart & Soul
Skovkatte- og exotic-killinger til salg.

Fra : myggen

Dato : 21-08-05 16:32

"Lars P" <IngenMailTak@skaldu.ha> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg søger erfaringer med Lundegaardens kattepension, gode som mindre gode
>
> Lundegaardens kattepension ligger i Hvalsø på Sjælland

jeg ved ikke hvor stor hjælp det her er, da det ikke har med pågældende
pension at gøre. Men prøv at gå ind på http://www.dyrenes-beskyttelse.dk der
kan du gå ind under "katte" og dernæst ind under "dyreinternater". Flere af
internaterne har pensioner, så du kan evt. prøve dig lidt frem, og se om der
skulle være et internat, men tilhørende pension i dit område.

Jeg har i hvert fald aldrig hørt nogen have dårlige oplevelser med at have
deres kat -eller hund for dne sags skyld - på en pension der hører under
dyrenes beskyttelse. Så vi føler i al fald en vis sikkerhed for at katten
har det godt, på en pension der hører derindunder.

Mvh.

Trine