Kender du en dyrlæge i aalborg?
Fra : Line Askov Lorenzen

Dato : 07-08-05 22:31

Hej!
Min kæreste og jeg har købt 2 dejlige killinger. Ham vi købte dem af har
jeg ikke så meget fidus til. jeg spurgte om de havde fået ormekur, og
det havde de ikke, "-for når de går sammen så kan det ikke betale sig",
og vaccinationer var han heller ikke tilhænger af.
Nå, men jeg vil gerne sørge for at vores killinger skal være sunde og
raske, så jeg vil gerne finde en god dyrlæge i Aalborg. Kender du en der
er god? -eller nogle som er dårlige?

Hvornår skal killinger kastreres? vores killinger er født i midten af
maj. Så de må være 12 uger nu.

Med venlig hilsen
Line Askov Lorenzen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 22:46

"Line Askov Lorenzen" <aslyne.homeKATTE@BAKKEgmail.com> skrev i en

> Nå, men jeg vil gerne sørge for at vores killinger skal være sunde og
> raske, så jeg vil gerne finde en god dyrlæge i Aalborg. Kender du en der
> er god? -eller nogle som er dårlige?

Dem her synes jeg er gode:

http://www.gistrup-dyreklinik.dk/

Har dog kun været der med en hund.

> Hvornår skal killinger kastreres? vores killinger er født i midten af
> maj. Så de må være 12 uger nu.

Den kan allerede neutraliseres nu, men de fleste dyrlæger vil helst vente
til killingen er 5-6 mdr. Ved desværre ikke, hvad politik ovenstående
dyrlæge har, på lige netop det punkt.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : Jette Jochumsen

Dato : 09-08-05 13:09

Dem i Gistrup vil jeg også anbefale . I Gistrup er de meget søde og har åben
kons om morgen, så man ikke behøver at bestille tid til fx. vaccination. De
er så moderne at du bestiller tider pr. mail, hvis det ikke er akut ;)

Kattensværn bruger dem på hobrovej (ude ved sonofonmasten/møllen på vej til
city syd), men de sagde til mig at jeg endelig ikke skulle tage den anden
dyrlæge på den anden hobrovej (aalborg er åbentbart stor nok til at have to
hobroveje). Men hvorfor ved jeg ikke....

Jette

Fra : Lotte M

Dato : 09-08-05 14:20

Jette Jochumsen skrev:

> Dem i Gistrup vil jeg også anbefale .

Både kattene og jeg er glade for Aalborg Dyrehospital. Vores dyrlæge Pia
Bisgaard beskæftiger sig især med katte og behandling af katte.

Dyrlægen i Nørresundby har vi dårlig erfaringer med - han har en lidt
for "ude på landet agtig" holdning til de små kæledyr - fagligt er han
sikkert dygtig nok.

> Kattensværn bruger dem på hobrovej

Jeg har sjældent været på Aalborg Dyrehospital (Frederiksstadsvej), uden
at have mødt "manden" fra Kattens Værn, i færd med at aflevere el. hente
katte. Det er muligt, at KV Aalborg også bruger Dyrehospitalet på
> [...]

> dyrlæge på den anden hobrovej (aalborg er åbentbart stor nok til at have to
> hobroveje). Men hvorfor ved jeg ikke....

Hmmm - vi har kun en Hobrovej, dyrlægerne ved Sonofon og møllen må være
Aalborg Dyrehospital på Frederiskstadsvej.
--
^~^ , Mange hilsner
('Y') ) Lotte M http://www.lotte-m.dk