Clairvoyance
Fra : Marta Dutkiewicz

Dato : 04-08-05 23:58

Så... Vil lige skrive et nyt indlæg, så folk ser dette o kan give mig
gode råd og kommentarer,

Vi har talt med 2 clairvoyate ang, vores kats forsvinden..... Den ene
bor ca. 25 m fra os og den anden bor på Fyn.
Min kat er jo pist væk og ingen har set ham siden den 11 Juli. Dette er
for mig ret foruroligende, for han kan jo ikke bare være pist væk...

Nå, men den ene siger følgende :

Clairvoyant på fyn :

Han befinder sig hos en gammel kvinde, men han kan ikke komme hjem lige
nu. Dette er fordi hun går tur med ham i haven, og ellers er han
indenfor. Han kæmper en brav kamp hver gang han er ude, for at slippe ud
af snoren.
Dette vil også lykkes på et tidspunkt, og så vil han komme hjem. Han kan
ikke høre Ikalder da han for det meste er ude, når vi ikke er i
nærheden. Men han er ikke langt væk fra jer.

Clairvoyant i Kolind, Århus :

Han kan ikke høre dig når du kalder. Han er forhindret i at komme hjem
på nuværende tidspunkt. Jeg kan ikke sige hvorfor, men kan se han nok
skal finde hjem på et tidspunkt. Han har gået med nogle børn, som har
sagt noget i nærheden af at han skal gå væk. Men han fulgte dem hele
vejen. Han er indenfor det meste af tiden, og vil frygtelig gerne ud så
han kan komme hjem.

Had skal jeg tage det her som ?
At nogen har taget ham, eller at de bare er for langt ude ? Jeg håber jo
det er sandt, men hvis han er så tæt på.. hvorfor har han så ikke hørt
os på et eller andet tidspunkt ? Vi er jo ude på forskellige tidspunkter
på dagen...

Ang. dusøren... jeg håer ike at det er størrelsen på dusøren der gør
udslaget... Men vi håber lidt på at hvis der sidder en og egentlig har
set m men ikke gider at ringe - Så kan det måske gøre udslaget i at de
ringer....

Men kom med nogle kommentarer.. for jeg ved ikke hvad jeg skal tro...

Med venlig hilsen
Marta Dutkiewicz
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Søren Hindsholm

Dato : 05-08-05 12:51

Marta Dutkiewicz <martaKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev:
>Så... Vil lige skrive et nyt
>indlæg, så folk ser dette o kan give mig
>gode råd og kommentarer,
>
>Vi har talt med 2 clairvoyate ang,
>vores kats forsvinden

Kære Marta,

Trist med katten, men jeg tror ikke du kan bruge de to svar til ret
meget. Det eneste de er enige om, er jo oplysningen om at din kat
ikke
kan komme hjem, og det ved du jo godt. Ellers er de helt uenige om
gamle damer og børn osv. Det tyder på at det er tilfældigt hvad de
finder frem til som svar.

Jeg går ud fra at din kat er øretatoveret, og hvis ikke den snart
kommer, er chancerne for succes nok små; der er jo snart gået en
måned.

Trist, som sagt, men jeg tror at tålmodighed og evt. erhvervelse af
en
ny kat er mere sikre måder at få en kat på end clairvoyance.

Venlig hilsen

Søren Hindsholm

Fra : Søren LH

Dato : 05-08-05 19:14

"Søren Hindsholm" <s@hindsholm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan komme hjem, og det ved du jo godt. Ellers er de helt uenige om
> gamle damer og børn osv. Det tyder på at det er tilfældigt hvad de

Så har du ikke læst dem ordentligt. Der er ingen modstrid, jeg synes de er
fantastisk enslydende, så hvis jeg var Marta ville de få mig til ikke at
opgive håbet.

Mvh
Søren

Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 05-08-05 19:44

Hej Marta

Har I mulighed for at lave en eks. A5 og husstandsomdele i hele kvarteret ?
Det kunne måske være en mulighed også. Jeg vil bestemt ikke opgive håbet og
som Søren skriver er der jo ikke modstrindende oplysninger i det som de 2
har sagt.

Måske endda mulighed for at katten har fulgt efter disse børn hen til denne
ældre dame.

Håber meget jeres mis snart vender tilbage.

venlig hilsen
Inger Kaya
DK-Pisik
http://www.pisik.dk - killinger til salg

Fra : JytteJ

Dato : 05-08-05 22:57

> [...]
> ringer....
>
> Men kom med nogle kommentarer.. for jeg ved ikke hvad jeg skal tro...

Der er vel næsten ikke andet at gøre en tro på hvad begge siger; at den vil
komme hjem igen på et tidspunkt.

Hvad havde du forventet da du spurgte de to clairvoyante ?
Man er jo nød til at acceptere svaret uanset hvad det bliver, eller skal man
da vist ikke gå til clairvoyante.

Pøj Pøj til at din kat dukker op igen !!

Venlig hilsen
JytteJ

Fra : Freedom

Dato : 07-08-05 12:06

Hvis Clairvoyante kan det de selv siger, hvorfor er der så så mange
forsvundne mennesker, hvorfor fandt men IKKE én eneste af morderne til dem
man søgte efter på TV Danmark, hvorfor kan de ikke sige noget mere præsist
hvis de kan tale med dyret så få da dyret til at kikke på kvinden og
området, få katte til at hoppe op på bordet og læs på en konvelut eller stå
klar ved posten og læs adressen på hvor den er......se det ville give
respekt...

Det er almendeligt gode gæt, de er kommet med, som alle andre ville have
kommet med, den med en gammel dame og snor og havem GAB siger jeg bare...

Gør som man bør hvis man mister et dyr, eftersøg dyret, lede, lede og atter
lede og kontakt internater osv!

Det er min mening, og du spurte selv;))
Iben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-08-05 17:52

"Marta Dutkiewicz" <martaKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
-klip-
> Med venlig hilsen
> Marta Dutkiewicz

Hej Marta.

Sjovt nok har jeg for nylig set et ret spændende og underholdende program
fra National Geographic om netop clairvoyante.
Tricket består i at de (bevidst eller ubevidst) fisker efter oplysninger fra
dem der henvender sig til dem, og kommer med generelle udtalelser, som
enhver kan komme med om de givne ting.
Problemet (for de clairvoyante) er, at lige så snart de bliver undersøgt
under kontrollerede forhold, så holder deres evner ikke.
Et eksempel fra udsendelsen:
En angiveligt synsk kvinde blev sat til at undersøge en gammel mordsag om et
dobbeltmord i Skotland.
Hun gik og fiskede efter oplysninger hos en af de kriminalfolk, der havde
med sagen at gøre dengang, imens de gik i det område der var blevet
gennemsøgt for 27 år siden, da den i sagen berørte kvinde og hendes dreng
forsvandt.
Kriminalbetjenten oplyste på et tidspunkt at han havde mærket en meget
tydelig liglugt i et bestemt område, men der oplyste den synske kvinde så,
at stedet ikke passede med hvad hun "så".
Hendes problem var så at kriminalmanden ikke kom med nogle oplysninger hun
kunne bruge til noget, og derfor kunne hun så ikke "hjælpe" på nogen måde.

Der blev ligeledes oplyst fra Scotland Yard, at i alle de sager hvor synske
mennesker havde tilbudt deres hjælp, var de ikke kommet med noget der havde
ført til opklaringen af de pågældende sager, og de såkaldt berømte tilfælde
hvor synske angiveligt skulle have hjulpet med at opklare en kriminalsag,
viste sig ved nærmere eftersyn ikke at kunne holde til en nærmere
undersøgelse.

Selv er jeg vred over at såkaldte clairvoyante mennesker narrer andre
mennesker til at give penge for deres fup-evner.
Jeg synes ikke at folk kan tillade sig at udnytte andres savn på den måde.
Men okay, så længe der har været og er mennesker, vil der altid være nogen
der er smarte og prøver at slå plat på andre.

For de af jer der kan tage National Geographic, kan jeg oplyse at programmet
genudsendes kl.0500 her til morgen, man kan jo sætte videoen til at nappe
det.
Se dagens tv-program her:
http://www.nationalgeographicchannel.dk/watch/default.asp?CurrentDate=8/7/2005

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kate

Dato : 07-08-05 20:46

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in

> [...]
> oplysninger fra dem der henvender sig til dem, og kommer med
> generelle udtalelser, som enhver kan komme med om de givne ting.

Det tror jeg gerne Altså psykologi kan jo også bruges til at
fravrist folk oplysninger, disse kan så bruges godt eller skidt.

Indrømmet jeg har selv været en af dem som overvejede om det ikke var
brugbart med clairvoyance, men 2 oplevelser har gjort at jeg ikke tror
på det mere.
Den ene var hvor jeg og nogle bekendte inviterede en clairvoyant til at
tale med os, godt nok hver for sig, men dog var vi 4 som prøvede det.
Hun sagde til mig nogle meget generelle ting og et par direkte
"usandheder" på den måde at hun prøvede sig frem med forskellige
forslag til ting jeg havde oplevet. Der var ikke meget i det for mig,
men dog tænkte jeg at hun nok bare ikke var god.
Den anden var en clairvoyance på min kat, som jeg var/er enormt skuffet
over, men der var der tilgengæld så mange åbenlyse fejl at jeg synes
pengene var direkte dårligt givet ud. Bl.a. kaldte hun katten et navn
som den aldrig er blevet kaldt og aldrig vil blive kaldt, og der var
flere ting som jeg lige nu ikke kan huske i detaljer. Kun at jeg var
sur over alle de penge jeg spildte på ingenting.

Nu er jeg kommet dertil hvor jeg ikke tror på disse "overnaturlige"
evner.

Dog håber jeg stadig for dig, Martha, at du får din kat hjem igen. Jeg
kender udmærket den følelse af en kat som ikke kommer hjem. Jeg mistede
en stor killing for, efterhånden, 12 år siden og jeg tænker stadig på
ham med jævne mellemrum.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Søren LH

Dato : 07-08-05 22:05

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> programmet
> genudsendes kl.0500 her til morgen, man kan jo sætte videoen til at nappe

Det lyder som om Aragorn mener, at det eventuelle faktum, at en
"clairvoyant" person i Scotland (muligvis) laver fup, er bevis på at
clairvoyance er
fup. En sløj bevisførelse, som Marta forhåbentlig ikke lader sig imponere
af, hvis hun kan bruge de to forbavsende samstemmende clairvoyante
udtalelser til noget.

Mvh
Søren

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 07-08-05 21:49

Hejsa

Jeg er så én af dem som har oplevet gode ting med clairvoyante - både på
mig selv og på katte!

Jeg har to gange været hos en clairvoyant for at høre om min for - og
fremtid. Den første gang var ren nysgerrighed og den anden gang var som
"kontrol" af det hun havde sagt den første gang! Jeg må sige, at jeg gik
derfra med en tanke om "Gys, er der virkelig nogen der kan vide så meget
om en anden person".
De ting hun havde sagt om mig, der var self. nogle generelle ting som
alle kunne have fundet på, men ellers var der også nogle ting som var
meget "intime og private" - og som hun aldrig kunnet have vidst på nogen
måde - elelr fik af vide af mig. Hun fik min alder og mit navn og det
var alt hun vidste om mig da hun begyndte at fortælle om/læse mig.

De andre gange jeg har anvendt clairvoyante har været til mine katte,
jeg har brugt clairvoyante i forbindelse med urenlighed, dårlig
mave/immunsystem, adfærd og udstilling.
I de tre første tilfælde var der god respons på det og det hjalp
umiddelbart (kan self. godt være det var nogen andet der hjalp, men
ihvertfald hjalp det efter "healingen"). Det sidste tilfælde har vi
endnu ikke testet, men vil gøre det på Flensborg udstillingen - så vi
"glæder" os til at se om "healingen" har båret frugt!

Nå, men det var altså mine erfaringer med clairvoyante, meget kort
fortalt - og de har altså indtil videre været positive - og er self.
også grunden for, at jeg ikke ville tænke to gange hvis jeg stod med et
problem som jeg tror en clairvoyant ville kunne hjælpe med - og jeg
havde prøvet alt andet først :)

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marta Dutkiewicz

Dato : 07-08-05 22:52

Tak for alle jeres svar.

Jeg forstår godt jeres skepsis, jeg er nemlig også selv skeptisk.

Grunden til vi i første omgang søgte en clairvoyant var fordi vi selv
syntes vi havde prøvet alt andet.

Jeg vælger at tro på dem da der har været en henvendelse til os om en
som mente hun havde set den gå med en kvinde. De kunne dog ikke sige om
hun var gammel.

Det andet er at det enetse jeg sagde til dem i telefonen var at jeg
boede i eskebækparken 57 og at han hed Homer. Så ringede de tilbage til
mig senere og fortalte hvad de umiddelbart var kommet frem til. Jeg
sagde stort set ikke andet end okay, under hele samtalen.... Så derfor
tror jeg ikke at hende her fiskede.. for hvis hun gjorde fik hun ikke
andet end okay ud af mig. Hun havde heller ikke fået at vide han var
grå.. ( Selvom jeg godt ved hun bare kunne gå ind og søge efter
efterlyste katte) .. men det sagde hun til mig at han var...

Jeg er frygtelig ked af at han er væk... Vi savner ham ubeskriveligt....
Vi håber stadig, men som der var en der skrev, der er trods alt gået 1
mdr. nu....... :(

Mvh. Marta

Fra : Kate

Dato : 09-08-05 09:05

> Jeg er frygtelig ked af at han er væk... Vi savner ham
> ubeskriveligt.... Vi håber stadig, men som der var en der skrev,
> der er trods alt gået 1 mdr. nu....... :(

Jeg kan godt forstå du savner ham og er ked af det. Uvisheden er det
værste der findes og jeg håber stadig for dig at Homer kommer hjem
igen.

Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 08-08-05 13:58

Vi har på katteforumet Tumling.dk en dyrehealer inde som man kan stille
spørgsmål om hvordan de arbejder - hvilke informationer de for ect. - stille
kritiske spørgsmål til healerens arbejde. Fortælle historier om succes el.
hændelser hvor ingen forandringer er sket.

Hvis det kunne have nogens interesse.