Mus af skind
Fra : Crazy Camilla

Dato : 28-07-05 18:25

Hej

Er der savsmuld inde i alle de små mus af skind, eller kan nogle anbefale et
mærke, hvor der ikke er savsmuld i?

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : tjuhej

Dato : 28-07-05 20:27

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der savsmuld inde i alle de små mus af skind, eller kan nogle anbefale
> et mærke, hvor der ikke er savsmuld i?
>
> Med venlig hilsen Camilla.

Hm... jeg tror ikke der er savsmuld i den vores Linux tonser rundt efter.
Den rasler nemlig fordi den har fået en noget hårdhændet behandling...

Egentligt et det vist sådan en plastik-krop den har, med skind rundt om. Og
den er altså et kæmpe hit skulle jeg hilse at sige. Vores tidligere kat var
også helt pjattet med samme slag mus.

Den er købt i Aktiv Super (edeka hedder det vist visse steder) og koster
vist 16,95 for en enkelt... men den er nu helt og aldeles pengene værd.

Trine