Løbetid?
Fra : Søren LH

Dato : 28-07-05 17:31

Hej,

Kan løbetid indtræde ved en alder på 4½ måned?
Hun er pludselig enormt kælen og følger i hælene hele dagen.

Mvh
Søren

Fra : Tina

Dato : 28-07-05 19:30

Søren LH wrote:
> Hej,
>
> Kan løbetid indtræde ved en alder på 4½ måned?
> Hun er pludselig enormt kælen og følger i hælene hele dagen.
>
> Mvh
> Søren

Hej

Var det ikke en hankat, du have fået ?
Det kommer an på racen, hvornår løbetiden indtræffer...så vidt jeg
erinderer, så er din kat en Maine Coon blanding, og de (Maine Coon) kommer
normalt først i løbetid, når de er ca. 10-12 mdr, men det afhænger også af,
hvornår på året, de er født osv.....

Små racer som Burmeser, aby og den slags kommer ret hurtigt i løbetid - jeg
har en Burmeser, og hun startede, da hun var 5 mdr.
Mine skovkatte starter ved 10-18 mdr.'s alderen, og exotic følger dem meget
godt.

Mvh
Tina

--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Søren LH

Dato : 29-07-05 19:48

"Tina" <@> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg har en Burmeser, og hun startede, da hun var 5 mdr.
> Mine skovkatte starter ved 10-18 mdr.'s alderen, og exotic følger dem

Hej Tina,

Tak, så vil jeg ikke panikke over det lige nu. Og idag har hun lige lært at
fange mus, så nu er det meget vigtigere end at kæle .

Jo, jeg troede det var en hankat, men sidste gang jeg var ved dyrlægen blev
der dømt hunkat .

Mvh
Søren