video med pakkekatten?
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 27-07-05 20:01

Hejsa

I vinters så jeg en vidunderligt video med en norsk skovkat der prøvede
at pakke sig selv ned i en pakkekasse, samtidigmed man hørte Postmand
Per sangen. Er der en som kan fortæle mig hvor jeg kan finde den henne?
Jeg har nogle feriebørn fra Grønland som er meget facineret af katte og
nu inden de skal tilbage til Grønland, så vil jeg vise dem så meget af
katte som mulig.
Mine egen katte har nærmest opnået kultstadie her. Så jo nu har de fået
deres egen fanklub på Grønland. Børnene kommer også hver dag og så
bliver kattene nusset efter alle kunstens regler. Gismo tager det med en
stiv pote og finder sig i alt, hvor Pjevs bare bliver sur, hvis det
bliver for meget.

mvh Cindie

Med venlig hilsen
Cindie Iwersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 27-07-05 20:29

Hej Cindie

Jeg har sendt videoen til dig på mail.

Mvh Helle

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 27-07-05 20:49

> [...]
> bliver kattene nusset efter alle kunstens regler. Gismo tager det med en
> stiv pote og finder sig i alt, hvor Pjevs bare bliver sur, hvis det

Den husker jeg også, den var bare fantastisk
Med en Googlesøgning fandt jeg tråden igen:

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&selm=bZacd.2241%24eu.1224%40news.get2net.dk

Håber linket virker!

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 27-07-05 21:14

> http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&selm=bZacd.2241%24eu.1224%40news.get2net.dk

Hej Marianne

Ihhhhh jo, det virker - i den grad !!! Kan godt huske den fra tidligere, men
hvor ER det dog et fantastisk filmklip ! Tusind tak for reprisen !

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
STOP KATTEFABRIKKERNE - http://www.kattehandel.dk

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 28-07-05 17:25

Hejsa

Tusind tak for hjælpen. Nu har ungerne set filmen og de er bare så
henrykte over katten.
Det samme her. Hvor er katten dog smuk.

mvh Cindie

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 28-07-05 18:40

Cindie Iwersen skrev i en meddelelse...

> Jeg har nogle feriebørn fra Grønland som er meget facineret af katte og
> nu inden de skal tilbage til Grønland, så vil jeg vise dem så meget af
> katte som mulig.

Jeg kan på ingen måde leve op til den superlækre papkassemis, men jeg har da
et par katte-videoer liggende hvis I mangler lidt mere firbenet at se på.
Der er både stillbilleder, bevægelse og med og uden musik:

www.1001kat.dk/videoer.htm

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 28-07-05 21:12

Hej Tina

Jeg siger tusind tak for videoerne, dem viser ejg ungerne i morgen.
Lige nu er de ved at gøre tennisbanen usikker. De er ikke særlig gode
til at spille, men hovedsagen at de morer sig. *s*
Kattene har modtaget deres daglige dosis kram og kys.

mvh Cindie