kradsetræ
Fra : s jensen

Dato : 26-07-05 15:57

hej hej
jeg købte for ca 5 mndr siden et kradsetræ, som min kat har haft stor
glæde af, men da vi er flyttet og hun nu har mulighed for at komme ud
hver dag, gider hun ikke kradsetræet mere, og hun har egentlig heller
ikke brug for det mere, da hun aldrig rigtig har forstået kradse delen
af det, og bare har brugt det til at lege på.
men er der nogen der ved hvor man kan sætte den slags til salg henne?
jeg har prøvet siden som er nævnt i kari´s indslag "sætte til salg", men
af en eller anden grund kan jeg ikke komme ind på den.

og er der nogle der har nogle ideer til kradse muligheder, som ikke
behøver at have alle mulige huler og den slags, for vi har en del
problemer med at hun kradser i vores stole, ognu har vi haft anskaffet
os 2 forskellige kradse træer, og flyttet rundt på dem fordi hun ikke
gad dem det sted de stod, men uden held!?

Med venlig hilsen
s jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar