Kattegrus - efterlysning
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 26-07-05 10:01

Svedske har brugt CatOkay kattegrus i al den tid, hun har boet hos os. Vi
har kunnet bestille hos Farmland i Randers og få et års forbrug leveret
ved
døren. Men nu har Farmland også udsolgt. Er der nogen, der har set CatOkay
nogen som helst steder i landet, ville vi meget gerne høre om det, så vi
kan
få fat i noget mere.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 26-07-05 11:08

"Benedikte Brisson" <nixenbixen@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Svedske har brugt CatOkay kattegrus i al den tid, hun har boet hos os.

<klip>

.... og nu har jeg fundet en leverandør i Sverige, som indtil videre har
svaret på min første forespørgsel i løbet af en time. De sender mig 18
pakker CatOkay (dvs 1½ års forbrug af grus) for 473 danske kroner.
http://zoosajten.zoosajten.se

Venlig hilsen Dikte

Fra : fam. Ager

Dato : 26-07-05 11:41

> [...]
> svaret på min første forespørgsel i løbet af en time. De sender mig 18
> pakker CatOkay (dvs 1½ års forbrug af grus) for 473 danske kroner.

----------------

det var da enormt billigt!
hvad er det der er så godt ved dette grus?
mvh. marie

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 26-07-05 11:56

> det var da enormt billigt!
> hvad er det der er så godt ved dette grus?

Det er billigt, ja.
Desuden er det altid hvidt og lækkert at se på.
Det lugter aldrig - heller ikke selvom man kun skal skifte gruset 1 x
månedligt.
Mit forbrug med 1 kat er 1 pakke på 1½ kg om måneden.
Der er kun 'pøller' at fjerne til daglig - tisset forsvinder på mystisk vis.
Der er ikke daglige, tunge, lugtende poser med tisseklumper, jeg kan
diskutere med mig selv om skal i affaldsskakten eller i skralderummet.
Det bliver stort set inde i bakken.
Og Svedske kan tilsyneladende lide at bruge det. Det kan hendes følsomme
vingummipoter også. Så må det jo være det....
Eneste ulempe er, at jeg skal google hele nettet igennem, når jeg skal have
en ny forsyning af det. Sidste år fandt jeg så Farmland i Randers, men det
var et restparti, de havde fået billigt. Og i år har jeg fundet
www.zoosajten.se - så må vi se om 1½ år, når den portion er brugt op.

Venlig hilsen Dikte

Fra : fam. Ager

Dato : 26-07-05 15:08

> [...]
> have en ny forsyning af det. Sidste år fandt jeg så Farmland i Randers,
> men det var et restparti, de havde fået billigt. Og i år har jeg fundet

hmm..lyder spændende..hvordan er konsistensen? er det groft eller fint?

mvh. marie

Fra : Carina Kristensen

Dato : 27-07-05 18:43

på deres hjemmeside koster 1 pakke 79kr... hvordan kan du så få 18 pakker
for så lidt?

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 27-07-05 22:21

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> på deres hjemmeside koster 1 pakke 79kr... hvordan kan du så få 18
pakker
> for så lidt?

Hmmm ja,æv, det opdagede jeg også da jeg så fakturaen. Men jeg har nu
bestilt alligevel - så har jeg lært til næste gang at formulere mig mere
præcist, for jeg havde skrevet til ham, hvad det kostede at få x pakker
kattegrus....

Venlig hilsen Dikte