Hjemme igen
Fra : Eva

Dato : 23-07-05 13:13

Hej

Lige en opfølgning på min tråd om "Bortløben kat".
William forsvandt i begyndelsen af Juli. Han er ude/inde-kat, så det sker,
han er væk i mange timer af gangen, mens hans bror Victor, holder sig lidt
nærmere hjemmet.
Vi kørte rundt og ledte efter ham, og efterlyste ham hos dyrlæge og politi.
Victor virkede meget ulykkelig; miavede mere end han plejer, og fulgte mig
som en skygge. -Derfor overvejede vi, at tage ham med på ferie i uge 29 (som
jeg også skrev et indlæg om).
Onsdag den 13. Juli forsvandt Victor så også. Han er ikke den store jæger
(har kun fanget en enkelt fugl, han må have hentet i reden), til forskel fra
William, der er maget aktiv jæger! Derfor var vi meget bekymrede, for vi
kunne ikke lige se, hvordan Victor skulle kunne klare sig på egen hånd.

Lørdag morgen, 2 timer før vi skulle køre på ferie, kom Victor så hjem!
Glæden var stor!!! Vi begyndte derfor, igen, at overveje, om vi skulle tage
ham med på ferie, når nu vi lige havde fået ham tilbage.
Så skete der intet mindre end at William også pludselig stod i
døren!!! -Skønt!

Efter lidt overvejelse, valgte vi at lade dem blive hjemme, for nu havde de
jo hinanden (og naboerne der skulle passe), men det var ikke uden bekymring
vi tog afsted!

Nu er vi så lige kommet hjem, og begge vores katte var her! Det var virkelig
en lettelse! De var glade og tilfredse, og havde hygget sig hele ugen, så
det kunne jo ikke være bedre!

Desværre var vores kanin død, mens vi var på ferie. Antageligt er det en mår
eller ræv, der har været på spil. -Så i eftermiddag skal der være
begravelse...

Mvh
Eva

Fra : Futte

Dato : 23-07-05 19:28

Sikken da en dejlig historie!! Godt kattene er hjemme igen. Men det er synd
med jeres kanin, føler med jer.

M.v.h.

LH