Agility pjat.
Fra : driver

Dato : 08-09-05 17:36

Det er ubegribelig for mig, at nogen gider træne Agility med deres hunde.
Min hvalp mestre, uden træning, at løbe mellem benene på mig så vi begge
sniubler og falder over hinanden. :)))))
mvh
driver

Fra : tina hedeman

Dato : 08-09-05 21:11

hej med dig

jeg træner agility med mine 2 hunde og de elsker at arbejde man kan se når
de kommer ud på banen at de ved hvad der skal ske.
Hvis man har en lidt usikker hund er det en god træning for den at få de
udfordringer og selvtillid.
Man får en helt anden kontakt med sin hund og lærer at læse den på banen,
det er nu det bedste jeg nogensinde har gået til.
Agility er andet end at løbe mellem ens ben, har du overhovedet prøvet det?
Man skal bare huske på nogle racer er bedere til det end andre.

hilsener fra tina der dyrker agility 2 gange om ugen

Fra : Mus

Dato : 09-09-05 08:53

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Man skal bare huske på nogle racer er bedere til det end andre.
>
> hilsener fra tina der dyrker agility 2 gange om ugen

Humor ))))

Det var ment humoristisk.

LN

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 09-09-05 00:42

> [...]
> Min hvalp mestre, uden træning, at løbe mellem benene på mig så vi begge
> sniubler og falder over hinanden. :)))))

*LOL* Så vent på næste disciplin: 1 menneske + 2 hunde + 1 dør.

Jo dygtigere hunde, jo flere gange er snorene viklet ind i hinanden. Skal I
gøre jer håb om medalje, skal den ene hund ha' været en tur rundt om dig og
den anden endnu en tur mellem dine ben.

Flest bonus point scores, hvis fælles yndlingsfjende nr 1. går velopdragent
forbi, på samme tid.

VH Pernille

Fra : Leyna

Dato : 09-09-05 09:43

On Thu, 8 Sep 2005 18:36:19 +0200, "driver" <XXmgcar@sport.dk> wrote:

>Det er ubegribelig for mig, at nogen gider træne Agility med deres hunde.
>Min hvalp mestre, uden træning, at løbe mellem benene på mig så vi begge
>sniubler og falder over hinanden. :)))))

Og det er selvfølgelig indøvede fald, ikk'?
Jeg har aldrig trænet agility med nogle af mine hunde, men da jeg
havde min forrige hund (chihuahua balnding) fandt jeg en "forladt"
bane og jeg skal love for at den ældre dame morede sig. Hun skulle
prøve det hele, og at se sådan en lille hund forcerere de
forhindringer var temmelig specielt. Banen hørte til
Schæferhundeklubben!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 12-09-05 00:13

On Fri, 09 Sep 2005 10:43:14 +0200, Leyna wrote:

> [...]
>prøve det hele, og at se sådan en lille hund forcerere de
>forhindringer var temmelig specielt. Banen hørte til

Små hunde kan alt, hvad store hunde kan.
Undtagen at bide Jens i måsen!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 hvid/zobel drenge + 1 tricolour pige

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 12-09-05 08:29

> Små hunde kan alt, hvad store hunde kan.
> Undtagen at bide Jens i måsen!

Det er sør'me da heller ikke uvæsentligt!

/Kim

Fra : x Vuf x

Dato : 12-09-05 23:07

On Mon, 12 Sep 2005 09:29:24 +0200, "Hornbech - Nuuk" wrote:

>Det er sør'me da heller ikke uvæsentligt!

Næ, men selv letvægtsstiger er for tunge for
dem at slæbe rundt med, sååå... ;-D

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-09-05 11:37

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse
newse9i15vb87928bfcj70c0vscg1o5ao3h5@4ax.com...

> Små hunde kan alt, hvad store hunde kan.
> Undtagen at bide Jens i måsen!

Det kan de da godt, de kan bare ikke nå, hvis han står op, men selv Jens må
da somme tider vise samfundssind, og være samarbejdsvillig

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 12-09-05 23:04

On Mon, 12 Sep 2005 12:37:16 +0200, "Benny Mortensen" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

Hvad er for resten en chihuahua balnding! Was für ein ding? ;-D

>Det kan de da godt, de kan bare ikke nå, hvis han står op,
>men selv Jens må da somme tider vise samfundssind, og være
>samarbejdsvillig

Hihihihihi...Ellers må jeg løfte dem op!

Fra : Leyna

Dato : 13-09-05 05:38

On Tue, 13 Sep 2005 00:04:00 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Hvad er for resten en chihuahua balnding! Was für ein ding? ;-D

En baldning er naturligvis en meget balndet hund, så balndet at selv
bogstaverne bytter plads! Er det så på plads nu eller skal du ha' mere
hjælp?

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 13-09-05 22:36

On Tue, 13 Sep 2005 06:38:09 +0200, Leyna wrote:

>En baldning er naturligvis en meget balndet hund, så balndet at
>selv bogstaverne bytter plads! Er det så på plads nu eller skal
>du ha' mere hjælp?

Det var mere for, om andre ikke vidste det... <Fniiis>

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 13-09-05 19:08

> Hihihihihi...Ellers må jeg løfte dem op!

..... og så forestiller alle brugshundeførerne sig, hvordan Sonja bener banen
igennem med hunden i armene!

/K

Fra : x Vuf x

Dato : 13-09-05 22:37

On Tue, 13 Sep 2005 20:08:08 +0200, "Hornbech - Nuuk" wrote:

>.... og så forestiller alle brugshundeførerne sig,
>hvordan Sonja bener banen igennem med hunden i armene!

Nemt, men det var nu, hvis de sku' bide Jens i måsen!

Fra : pwh

Dato : 14-09-05 10:09

> Nemt, men det var nu, hvis de sku' bide Jens i måsen!

Hvordan fanden blev mig og min mås blandet ind i denne debat

/Jens (som føler sig forfulgt af Sonja, som jeg aldrig har drillet)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-09-05 17:19

> Hvordan fanden blev mig og min mås blandet ind i denne debat
>
> /Jens (som føler sig forfulgt af Sonja, som jeg aldrig har drillet)

How How..... Vi havde skam da en med på opvisningsholdet....... Vi medbragte
altid en skammel er lignende, for det var jo ikke altid græsset var
nyklippet

M.V.H......Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 16-09-05 00:09

On Wed, 14 Sep 2005 18:18:33 +0200, "Benny Mortensen" wrote:
>"pwh" <gætselv@.dk> skrev...

>How How... Vi havde skam da en med på opvisningsholdet...
>Vi medbragte altid en skammel eller lignende, for det var
>jo ikke altid græsset var nyklippet

Jeg har nok fortalt det før, men DCH i Svendborg var skam
stolte af Ghandi, som lystrede langt bedre og lærte langt
hurtigere end alle schæfere og hvad der ellers var på
holdet det år! Ghandi hedder Sonpet Ghandi af Sydfyn og
er en Papillon!... HA

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-09-05 02:56

> [...]
> hurtigere end alle schæfere og hvad der ellers var på
> holdet det år! Ghandi hedder Sonpet Ghandi af Sydfyn og

Ja så ka' de lære det ka' de, de fatsvage schæfere ))

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 16-09-05 21:43

On Fri, 16 Sep 2005 03:56:13 +0200, "Benny Mortensen" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Ja så ka' de lære det ka' de, de fatsvage schæfere ))

Nemlig Benny!

Fra : pwh

Dato : 16-09-05 07:16

x Vuf x wrote:
> [...]
> hurtigere end alle schæfere og hvad der ellers var på
> holdet det år! Ghandi hedder Sonpet Ghandi af Sydfyn og

Ihh hvor du praler

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 16-09-05 21:44

On Fri, 16 Sep 2005 08:15:38 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Ihh hvor du praler

Hvad mener du dog Jens? ;-D

Fra : pwh

Dato : 17-09-05 08:49

x Vuf x wrote:

> Hvad mener du dog Jens? ;-D

Jeg går da ud fra at Sonpet Ghandi kommer fra dig af,
men det er da helt i orden at du er stolt

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 17-09-05 14:50

On Sat, 17 Sep 2005 09:48:47 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg går da ud fra at Sonpet Ghandi kommer fra dig af,
>men det er da helt i orden at du er stolt

Ja ja, men hvor ku' du dog tro, det var pral?
Det er jo den skinbarlige sandhed!

Fra : x Vuf x

Dato : 16-09-05 00:05

On Wed, 14 Sep 2005 11:09:25 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hvordan fanden blev mig og min mås blandet ind i denne debat
>/Jens (som føler sig forfulgt af Sonja, som jeg aldrig har drillet)

Ja nu har jeg jo aldrig set din mås, så jeg ved ikke, om den er
værd at forfølge, men det sidste udsagn må du nok ta' i dig igen! :-þ

Fra : pwh

Dato : 16-09-05 07:17

> Ja nu har jeg jo aldrig set din mås, så jeg ved ikke, om den er
> værd at forfølge,

Skal jeg lægge et billede op på min hjemmeside

> men det sidste udsagn må du nok ta' i dig igen! :-þ

Du er også bare så nærtagende

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 16-09-05 11:24

On Fri, 16 Sep 2005 08:17:07 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Skal jeg lægge et billede op på min hjemmeside

JA TAK! *LOL*

Nå, det var måske ikke mig du spurgte?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 16-09-05 13:31

> JA TAK! *LOL*

Hvad vil du da give for at se mine smukke baller

> Nå, det var måske ikke mig du spurgte?

Næh, men jeg tænkte nok at det ville værer noget for dig også

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 16-09-05 19:48

On Fri, 16 Sep 2005 14:31:25 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hvad vil du da give for at se mine smukke baller

Det er vel nærmest dig der skal føle dig beæret over at jeg gider at
kigge på dem.

>Næh, men jeg tænkte nok at det ville værer noget for dig også

Jojo... Helt OT. Jeg lagde engang et nøgenbillede af mig selv på min
hjemmeside, for jeg havde altså en amerikansk penneven, som var
utroligt sex-fixeret, og ofte snakkede om den slags billeder.
Ergo lagde jeg sådan et ud, og da han havde set det så hørte jeg ikke
mere til ham. Det _kan_ have noget at gøre med at billedet absolut
ikke var af pornografisk art. Jeg sidder splitternøgen i en zinkbalje
og pjasker med vand, og så er jeg vel omkring 1½-2 år gammel. Hold da
op, hvor blev han mopset!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 17-09-05 08:51

> Det er vel nærmest dig der skal føle dig beæret over at jeg gider at
> kigge på dem.

Skal jeg værer helt ærlig, så jo

> [...]
> ikke var af pornografisk art. Jeg sidder splitternøgen i en zinkbalje
> og pjasker med vand, og så er jeg vel omkring 1½-2 år gammel. Hold da

*LOL*
Der fik jeg helt ondt i maven af grin og morgenkaffen i den gale hals

/Jens (som self har meldt Leyna for at værer OT)

Fra : x Vuf x

Dato : 16-09-05 21:47

On Fri, 16 Sep 2005 12:24:22 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>JA TAK! *LOL*
>Nå, det var måske ikke mig du spurgte?

Er du nu understimuleret igen? ;-D

Fra : pwh

Dato : 17-09-05 08:53

x>>> Skal jeg lægge et billede op på min hjemmeside

> Er du nu understimuleret igen? ;-D

Du mener forhåbenligt ikke at Leyna skal værer meget
sulten for at gide at se på nøgenbilleder af mig

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 17-09-05 14:51

On Sat, 17 Sep 2005 09:52:48 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Du mener forhåbenligt ikke at Leyna skal værer meget
>sulten for at gide at se på nøgenbilleder af mig

Jooo... --zooom-->

Fra : x Vuf x

Dato : 16-09-05 21:46

>Skal jeg lægge et billede op på min hjemmeside

Ikke for min skyld da; jeg har da set elendighed før i dag!
Men jeg skal da ikke stå i vejen for andre, der måske gerne
vil se en Jens-mås og blive "moonet"! ;-D

>Du er også bare så nærtagende

Ja da!

Fra : Leyna

Dato : 12-09-05 15:16

On Mon, 12 Sep 2005 01:12:58 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Små hunde kan alt, hvad store hunde kan.
>Undtagen at bide Jens i måsen!

Er det så fordi han er højr*vet?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 12-09-05 23:06

On Mon, 12 Sep 2005 16:16:18 +0200, Leyna wrote:

>Er det så fordi han er højr*vet?

HAHAHAHAHA...Yes! Det må være dét!

Fra : maj_britt

Dato : 12-09-05 13:25

"driver" skrev d. 08-09-05 17:36 dette indlæg :
> [...]
> mvh
> driver
>
> Jamen, fidusen er jo at du løber SÅ langt væk fra hunden, at I ikke
kan vælte over hinanden.
Jo netop til dig at den sport er opfundet

Enig, Pernille, jeg har 4 hunde, ret morsomt når to vil efter en kat og
to vil HJEM........vi optræder sommetider med det her i byen.

http://www.kandu.dk/

Fra : fam. Ager

Dato : 12-09-05 14:29

"maj_britt" <maj_britt.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Enig, Pernille, jeg har 4 hunde, ret morsomt når to vil efter en kat og
> to vil HJEM........vi optræder sommetider med det her i byen.

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!
hulk - kluk - snøft - GGGGGGGGGGGGGG!....
ihh hvor lyder det bekendt...det ultimative kaos, hos de ellers artige
vovser...
kluddermor med linerne i byen er også et tilskuer trækplaster hvis du kunne
bruge det trick?

mvh. marie...