Forfærdeligt...
Fra : Jim

Dato : 03-09-05 17:39

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=309615

Hvem køber en flybillet og finder de satans dyremishandlere.

Advarsel! Ikke for sarte sjæle... Og jeg mener det.

Fra : fam. Ager

Dato : 03-09-05 19:54

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=309615
>
> Hvem køber en flybillet og finder de satans dyremishandlere.
>
> Advarsel! Ikke for sarte sjæle... Og jeg mener det.
>--------------------

gyseligt...suk..hvordan kan folk dog gøre sådan noget..)-:

Fra : pwh

Dato : 03-09-05 20:19

> gyseligt...suk..hvordan kan folk dog gøre sådan noget..)-:

Penge, det kan få det bedste frem i mennesket
Formålet med at skrive om det for Ekstrabladet er vel i bund
og grund også bare at tjene penge på de ulykkelige hunde 1 gang mere.

/Jens

Fra : Erik

Dato : 04-09-05 08:30

>Penge, det kan få det bedste frem i mennesket
>Formålet med at skrive om det for Ekstrabladet er vel i bund
>og grund også bare at tjene penge på de ulykkelige hunde 1 gang mere.

Det kunne jo også være at avisen bringer denne artikel for at
informerer andre om de hændelser - således at VI måske gør et eller
andet for at stoppe det!
Hvis aviserne tier med denne slags oplysninger vil offentligheden jo
aldrig blive opmærksomme på den slags forfærdeligheder. Det er jo også
pressens magt!
Mvh
Erik

Fra : pwh

Dato : 04-09-05 19:33

Erik wrote:

> Det kunne jo også være at avisen bringer denne artikel for at
> informerer andre om de hændelser - således at VI måske gør et eller
> andet for at stoppe det!

Det tvivler jeg på når vi snakker om Ekstrabladet.

/Jens

Fra : Jim

Dato : 04-09-05 23:47

> Det tvivler jeg på når vi snakker om Ekstrabladet.

Er der nogen grund til at være forudindtaget.
Og hvis andre medier har dækket historien, er de så også ude med samme
motiv, som du påstår EB at være i besiddelse af?

J.

Fra : pwh

Dato : 05-09-05 05:04

Jim wrote:
> [...]
> Og hvis andre medier har dækket historien, er de så også ude med samme
> motiv, som du påstår EB at være i besiddelse af?

Det skal bare forståes sådan at jeg ikke bryder mig om Ekstrabladet
og ikke giver specielt meget for deres motiver.

/Jens

Fra : Jim

Dato : 05-09-05 06:22

> Det skal bare forståes sådan at jeg ikke bryder mig om Ekstrabladet
> og ikke giver specielt meget for deres motiver.

Og du er synsk, kan jeg forstå.
Kan du ikke lige give mig næste uges lotto-tal.

J.

Fra : pwh

Dato : 05-09-05 19:51

> Og du er synsk, kan jeg forstå.
> Kan du ikke lige give mig næste uges lotto-tal.

Næh, dem holder jeg skam for mig selv

/Jens

Fra : Kito

Dato : 05-09-05 06:25

> [...]
>
> Hvem køber en flybillet og finder de satans dyremishandlere.
>
> Advarsel! Ikke for sarte sjæle... Og jeg mener det.
Jeg er enig med dig om at det er forfærdelig, men jeg kan ikke se den store
forskel i at føre en krog igennem en orm eller bruge hundehvalpe til
madding.>
Havde det være levende råger eller krager havde reaktionen, sikker ikke være
så stor.
Ps. jeg skriver kun for at provokere, men verden er sku underlig.

vh
Poul

Fra : Jim

Dato : 05-09-05 06:33

"Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> være så stor.
> Ps. jeg skriver kun for at provokere, men verden er sku underlig.

Du er direkte ækel at høre på..
Beklager, men ...Plonk!

Fra : Kito

Dato : 06-09-05 06:23

> "Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du er direkte ækel at høre på..
> Beklager, men ...Plonk!

Beklager, men verden og dens mennesker er ækel,
Læs teksten igen men langsom, så kan du måske fatte hvad der står.

fortsat god dag.
Poul

Fra : JBH

Dato : 05-09-05 16:02

> [...]
>
> Hvem køber en flybillet og finder de satans dyremishandlere.
>
> Advarsel! Ikke for sarte sjæle... Og jeg mener det.

Og ?

Den største del af befolkningen es sgu da ligeglade, så længe der ikke er
mangel på fladskærme, mobiltelefoner, hjørnesofaér og andet materielt
skrammel. Det eneste som kunne forarge, er hvis de landsdækkende medier
skulle finde på at sende et indslag om dyremishandling, i primetime. Så
bliver folk forarget.. Ikke over grusomhederne,men over at tv viser det.

De fleste gider ikke engang støtte op om de dyrenødhjælpsorganisationer som
forsøger at stoppe grusomhederne, så hellere bruge pengene på en nyere
mobiltelefon med blå lys eller hvad der nu lige er tidens trend.

Det billede som Ekstrabladet viste idag i et læserbrev, stammer fra et
videoklip på en fransk hjemmeside

www.30millionsdamis.fr

I øvrigt er Danmark verdens største producent af mink og ræveskind... Vi
tillader også stadig som et af de sidste lande i Europa, Hal'al slagtning
uden bedøvelse...

DETt siger ligesom lidt om danskernes moral.. Føj for satan, men der er
penge i det.

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 05-09-05 16:34

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Snip

> I øvrigt er Danmark verdens største producent af mink og ræveskind...

Korrekt - Og?

>Vi
> tillader også stadig som et af de sidste lande i Europa, Hal'al slagtning
> uden bedøvelse...

Nå - Og?

> DETt siger ligesom lidt om danskernes moral.. Føj for satan, men der er
> penge i det.

Næh... Det siger mere noget om vores sensationslyst! Og det er der til
gengæld masser af penge i.

/Renate

Fra : JBH

Dato : 05-09-05 17:50

"Renate Jacobsen" <post@renate.dk> skrev i en meddelelse

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Snip

> Korrekt - Og?

> Nå - Og?

Ja Renate, det var sådan nogle som dig jeg mente, men I kan jo glæde jer
over at prisen på bensin tilsyneladende falder i morgen.

Fortsat god aften

JBH

Fra : John P [jopa]

Dato : 05-09-05 18:24

JBH skriblede bla:

> Ja Renate, det var sådan nogle som dig jeg mente, men I kan jo glæde
> jer over at prisen på bensin tilsyneladende falder i morgen.

Nu er det en hundegruppe og dem der skriver her gør det af interesse for
deres dyr.
Ønskede de at diskutere politik som du vist gør så findes der udemærkede
grupper til dette.

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : JBH

Dato : 05-09-05 22:41

"John P [jopa]" <j@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> JBH skriblede bla:

> Nu er det en hundegruppe og dem der skriver her gør det af interesse for
> deres dyr.

Korrekt, jeg tror heller ikke det er blandt denne gruppe's debatørrer at det
store flertal af "ligeglade" skal findes. Jeg beklager hvis nogen herinde
uretsmessigt har følt sig truffet.

> Ønskede de at diskutere politik som du vist gør så findes der
udemærkede
> grupper til dette.

Du har da ingen forudsætning for at vide hvad jeg ønsker at diskutere og
ikke diskutere
:-/
Flertallet af befolkningen interesserer sig heller ikke synderligt for
politik, så længe gaveregnen er stor nok.
Jeg snakker Etik og moral.. Det er den som jeg mener en stor del af
befolkningen har et lidt(meget) ambivalent forhold til.

mvh
JBH

Fra : Jim

Dato : 05-09-05 16:36

> [...]
> uden bedøvelse...
>
> DETt siger ligesom lidt om danskernes moral.. Føj for satan, men der er

Nu skal jeg lige ud og ørle..