Nogen alarm klokker ved denne sammensætnin~
Fra : pedder

Dato : 06-06-01 15:26

AMD Athlon (Thunderbird) 1333MHz, Socket A, 133/266MHz bus

Asus A7A266 Mobo

Asus V6800 256 DDR pure 32 mb ram

Thermal Take Goldenorb. + 1333 mhz køler

Maxtor ata 66, 20 gb HD

512 mb pc133 ram Apacer

Creative soundblaster live 1024

Pioneer CDrom drev

Realtek 8139 netkort

Realtek 8029 netkort (Stofanet)

Logitech cordless desktop

Samsung SyncMaster 20 GLs

Evt. hvis plads skal der TV-kort i. (Avermedia)

Skal ikke overklokkes af nogen art, og monteres i Maxitower m. 300 W
strømforsyning.

Tak for hjælpen.

pedder

Fra : Santa Xcaze

Dato : 06-06-01 16:27

a7a266 er det ikke beregnet til ddr ram???
Siden du køber normal pc133 sdram forstår jeg ikke hvorfor du ikke køber et
board med kt133a???
Jeg ville invistere i et andet lydkort en et live 1024 fx et terratec xfire
1024 som har en del bedre og nyere funktioner med hensyn til a3d og eax ...

Jeg ville nok gå efter et kyro II 4500 fra hercules eller måske noget
geforce 2 mx ....

Fra : Freaken

Dato : 06-06-01 16:54

Hmmm så vidt jeg læser hans indlæg er det 512MB pc133 apacerram han har
tænkt sig at købe.......

Fra : Santa Xcaze

Dato : 07-06-01 12:12

Ja og er det ddr ram??? Hvis ja kan jeg da ik se noget dumt i det .. :) Men
hvis manden købet et ddr board ville det vel også være smart at købe ngt ddr
ram?? Men hvis det er ddr ram, så holder jeg min kæft nu ;)

Fra : SoulWalker

Dato : 08-06-01 00:54

Hvorfor i alverden tager et Geforce 2 mx istedet for geforce 256 ddr
?????????????????????
Hallo, Geforce 256 ddr er hurtigere end geforce 2 mx. Dette kan jeg sige
med personlig erfaring da jeg har testet det på en maskine jeg havde
tidligere med samme driver og alt muligt i 3dmark2001 og quake 3 (direct3d
og opengl). Kan ikke huske tallene men geforce 256 ddr er hurtigere end
geforce 2 mx (og 2 mx med sd dam er hurtigere end den med ddr men dette
gælder kun 2 mx)

SoulWalker

Fra : Santa Xcaze

Dato : 08-06-01 15:39

Yeah my bad ... Troede det var et TNT Kort ;) derfor jeg skrev det ... !!!

Fra : CBS

Dato : 07-06-01 12:26

On Wed, 6 Jun 2001 16:26:14 +0200, "pedder" <pedder@mail1.stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Asus V6800 256 DDR pure 32 mb ram
>
>Thermal Take Goldenorb. + 1333 mhz køler
>

>Skal ikke overklokkes af nogen art, og monteres i Maxitower m. 300 W

Køleren larmer a' hel... til. Det irriterer i hvert fald mig. Hvis du
ikke skal klokke så vælg en lownoise.

\carsten

--------
Fjern xxx i mail

Fra : pedder

Dato : 07-06-01 14:41

Hvad jeg glemte at skrive er at noget af det skal genbruges. Jeg skal
faktisk kun ud og købe bundkort, CPU og køler, håber det giver nogle lidt
andre svar.

Tak fra pedder

pedder <pedder@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b1e3cfc$0$1547$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...