Navlestreng
Fra : Bent Andersen

Dato : 26-08-05 08:39

Hej.

Jeg er blevet spurgt af en veninde om man bruger at putte jod på hvalpes
navlestrenge efter den er blevet bidt over af moderen eller klippet over.
Jeg har aldrig hørt at man skulle gøre dette...men måske jeg tager fejl.
Hvad med jer...jod eller ikke jod ??

Med venlig hilsen
Bent

Fra : x Vuf x

Dato : 26-08-05 11:19

On Fri, 26 Aug 2005 09:38:45 +0200, "Bent Andersen" wrote:

> [...]
>af moderen eller klippet over. Jeg har aldrig hørt at man
>skulle gøre dette...men måske jeg tager fejl.

Jeg siger altid, at vore dages hunde ikke har ret meget med
ulve at gøre mere, men ude i naturen, har dyrene altså ikke
jod eller andet at putte på navlestrengen!
Nej, der skal ikke noget på.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 hvid/zobel drenge + 1 tricolour pige