Renlighed
Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 26-08-05 06:33

Hej Gruppe

Jeg har en lille Rott på snart 5 mdr hun har været renlig men efter hun har
haft blærebetændelse
kan jeg ikk få hende renlig om natten igen
er der nogen der har et godt råd

Majbritt

Fra : makkerlone

Dato : 26-08-05 07:36

Jeg tror din hund har fået sig en dårlig vane med nattetisseri, og
den vane skal brydes.
Måske kan du så bruge mit trick:
Når jeg får en ny hvalp har jeg den i et stort bur ved siden af
sengen. Hvalpen slapper mere af, når den ligger i bur, for der kan den
ikke forstyrres af de andre hunde.
Samtidig fortæller den, når den skal tisse, så den lærer samtidig
at blive renlig.
Hvalpen får altid en godnatkiks, når den skal ind i buret. Og når
hvalpen finder ud af det, så drøner den glad ind i buret, når vi
skal til køjs.

Lone Sørensen

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 26-08-05 19:30

[...]