Mødte x-ejeren
Fra : Melanie

Dato : 23-08-05 18:28

Hej Ng

Som mange af jer her nok ved, har vi 2 hunde som er "anden-gangs-hunde". De
er fra internatet her på Bornholm. Max og Kennedy.
Jeg var ude at gå tur i dag, men den blev lidt længere da jeg lige skulle
forbi Brugsen og hente småting. Da jeg kom ud derfra efter kun 3 min. tid
stod der en kvinde på omkring min egen alder (28) som spurgte om det der
ikke var Max? Jo da *SS* Det har været min hund sagde hun. Det er da for
skægt at møde x-ejeren. Godt nok er øen her ikke stor, men alligevel er
chancen for netop det da ret lille.
Hun fortalte mig lidt om ham fra dengang det var hendes (hun opgav ham i
efteråret 2004). Jeg fortalte lidt om hvordan det går ham nu. Legekammeraten
Kennedy var også med og det er tydeligt de elsker hinanden. Max har gået til
hundetræning med os, så hun så lige lidt af hvad Max har lært.
Hun fortalte også at hun måtte opgive Max, da hendes kæreste og Max ikke
kunne sammen. Hun gav den til sin far, inden kæresten begyndte at slå Max.
(Jeg tror dog han desværre lige har fået lidt bank, eftet som han reagere
meget trykket nogen gange). Nå men så fik hendes far Max, men der gøede han
meget når han var alene, så det gik ikke.
Hun var dog glad for at se at han har det godt nu hos os, så hun sagde at
hun ikke var ked af at se Max igen.
Ville bare lige delle denne sjove/mærklige oplevelse med jer.
Andre der har prøvet noget lign?

Mvh Melanie