Og så et helt tredje syn på vaccination
Fra : Donna

Dato : 21-08-05 19:41

For alle som er interesseret i vaccination af hunden - prøv at tænk lidt
over dette (!) :

www.xoloworld.com -
gå til "archives" under hundebilledet, dernæst scroll ned til
"vaccinations".

Hvis I ydermere er interesseret i lidt af problemstillingen hos mennesker,
kan I f.eks. gå til www.vaccinationsforum.dk

Hilsen Donna.

Fra : Anita Andersen

Dato : 21-08-05 20:46

Lyder spændene, det må jeg studer nærmer.
Men hvad med kennel hoste ? det kunne jeg ikke finde noget om.
Vi vacciner også vores hunde i mod dette da vi har hundepension hvilket jo
forhøjer smitte risikoen en hel del, jeg ved godt at vaccinen mod dette ikke
er så effiktiv og at der findes flere former for kennelhoste, men skulle
hunden blive smittet med dette så plejer vaccinen at dæmpe sygdommen så
hunden ikke har det så skidt.

Mvh
Søren

Fra : Freedom

Dato : 22-08-05 08:42

Ja, og hvad gør vi så, os det udstiller, vi kan ikke komme uden om at
vaccinere mere end den ene gang!

Selv om at man ikke ønsker det, kan man ikke undgå det når amn udstillet!

Noget burde der gøres....
Iben