ADVARSEL
Fra : Charlotte

Dato : 16-08-05 19:11

Hej i gruppen

Jeg vil godt advare mod en mand som ringe og vil købe som udgiver sig for at
hedde Ole men vil yderlige ikke opgive hverken efternavn, tlf. el adresse.
Han vil udelukkende købe hund til at SPISE. Er der andre der har været udsat
for det..??????

Hilsen KD

Fra : Charlotte

Dato : 16-08-05 19:56

Glemte lige at skrive at han vil købe hund.

Hilsen KD

Fra : Jimmi

Dato : 17-08-05 09:50

Er du sikker på at det ikke er en joke?
Er der virkelig nogen der vil betale minimum 2000,- for så lille et måltid
mad?

/Jimmi

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-08-05 10:32

"Jimmi" <jnielsen@FJERNtractorbird.com> writes:

> Er der virkelig nogen der vil betale minimum 2000,- for så lille et måltid
> mad?

Lille og lille. Min hund vejer 65 kg, så der er nu til et par dage...

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Jimmi

Dato : 17-08-05 12:27

He he, det er helt sort det her

Fra : Charlotte

Dato : 17-08-05 13:09

Det var en joke fra the voice af... men en ret streng en syntes jeg.

Hilsen KD

Fra : Niau

Dato : 17-08-05 16:26

Hahahaha...
Så kan man lære det! ;)
hahaha

Fra : Pwh

Dato : 17-08-05 17:03

Niau wrote:
> Hahahaha...
> Så kan man lære det! ;)

Hmm, det ville værer rart hvis i også kunne lærer at quote korrekt,
altså at svarer efter det oprindelige indlæg, bare i denne lille tråd er
det lykkedes 3 forskellige mennesker at gører det bagvendt
Check venligst http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

/Jens

Fra : Niau

Dato : 17-08-05 19:02

"Pwh" <kanjegikke@huske.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> altså at svarer efter det oprindelige indlæg, bare i denne lille tråd er
> det lykkedes 3 forskellige mennesker at gører det bagvendt

Hej Jens

Undskyld, det vidste jeg ikke. Men tak fordi du siger det.

/Thanh Nhi N.

Fra : Jens

Dato : 18-08-05 07:59

> [...]
> altså at svarer efter det oprindelige indlæg, bare i denne lille tråd er
> det lykkedes 3 forskellige mennesker at gører det bagvendt

- også dejligt, hvis man kunne undgå 'anonyme' indlæg, som flueknebber på
netetiketten

.... mailadressen

kanjegikke@huske.dk

giver ikke anledning til megen information... snarere til forvirring...

Mvh
en anden Jens

Fra : Pwh

Dato : 18-08-05 08:24

Jens wrote:

> - også dejligt, hvis man kunne undgå 'anonyme' indlæg, som
> flueknebber på netetiketten

Det er såmænd ikke for at værer flueknepper, men det fremmer
altså læsbarheden hvis alle quoter ens, jeg gik ud fra at det var af
uvidendhed at det blev gjort forkert, derfor en venlig henvisning.

> ... mailadressen
> kanjegikke@huske.dk
> giver ikke anledning til megen information... snarere til
> forvirring...
>
> Mvh
> en anden Jens

Det er kun for at undgå en masse spam at jeg bruger
en anonym mailadresse, simpel sund fornuft.
Jeg tror ikke at dem der kommer i gruppen jævnligt opfatter mig
som anonym, de ved rimeligvis hvor jeg bor og lufter hund,
man bliver da ikke specielt offenlig fordi man hæfer en rigtg Mail på.
Har du da brug for at Maile med mig privat siden du opfatter det som et problem.

/Jens (som intet konstruktivt kunne se i "anden Jens's" indlæg)