Husk TV2 Kl20:35
Fra : Pwh

Dato : 16-08-05 09:00

Der kommer Operation-X med en opfølgning
på deres tidligere udsendelse om kamphunde.

/Jens

Fra : MGA

Dato : 16-08-05 22:10

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der kommer Operation-X med en opfølgning
> på deres tidligere udsendelse om kamphunde.
>
> /Jens

Interessant udsendelse - min indre svinehund kom virkelig op i mig ved flere
af indslagene, men godt jeg ikke er studievært. Jeg ville frygte for min
førlighed når Georg Olsen truer med "at sige noget til mig som jeg aldrig
glemmer"...*gys*

Tak fordi du lige mindede om den

Mette

Fra : Pwh

Dato : 17-08-05 11:20

> [...]
> ved flere af indslagene, men godt jeg ikke er studievært. Jeg ville
> frygte for min førlighed når Georg Olsen truer med "at sige noget til

Jeps, det er trist at den slags psykopater render frit rundt i samfundet,
men mon ikke der bliver hevet fat i ham nu efter denne udsendelse,
det plejer at hjælpe på politikerne når den slags kommer frem i Tv

> Tak fordi du lige mindede om den
>
> Mette

Selv tak, der var desværrer ikke ret meget om kamphunde denne gang ;-(

/Jens (som undres over Punish fravær)

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 17-08-05 16:23

(

>/Jens (som undres over Punish fravær)

jammen han er da ikke så langt væk jeg så det også og ja lad os
håbe at ham Georg Olsen som jo iøvrigt fik konfiskeret en masse
hormoner i sit hjem for nogle månneder siden som de skrev i BT så ja
han er nok Danmarks stærkeste mand men uden hormonerne hvad ville han
så være ? en ynkelig kriminel bondeknold ! og bare vent en dag virker
hormonerne ikke længere på ham

lad os håbe at politiet snart tager sig sammen og straffer sådan en
nar

men vi manglede lidt en update på ham kulturberigeren omkring hvad han
går og laver hmm

men hatten af for morten spigelhauer klart Danmarks modigste mand ,
efter min mening han burde sku få nogle priser for sit arbejde

Fra : Pwh

Dato : 17-08-05 17:09

> jammen han er da ikke så langt væk

Jeg syntes bare ikke at vi havde hørt fra dig længe,
men nu er du jo også så stille og forsagt

> men vi manglede lidt en update på ham kulturberigeren omkring hvad han
> går og laver hmm

Jeps, de kunne godt have ofret lidt mere tid på kamphundene.

> men hatten af for morten spigelhauer klart Danmarks modigste mand ,
> efter min mening han burde sku få nogle priser for sit arbejde

Enig

/Jens

Fra : Niau

Dato : 17-08-05 11:47

Hej.
Er der tilfældigvis en af jer, der fik optaget Operation X, da den blev
vist? Altså både den igår og den allerførste, der blev vist?
Vil rigtig gerne se det, da jeg ikke så det. Jeg betaler gerne en sum penge.

mvh Thanh Nhi Nguyen.

Fra : Jimmi

Dato : 17-08-05 12:29

Hvis ikke den allerede ligger der, så kommer den snart på www.sputnik.dk
Det koster ikke mange penge at se det der. Og alle afsnit af Operation X,
inkl. det om kamphunde ligger der.
Det kræver bare en 1mbit internet forbindelse eller derover.

Mvh
Jimmi

Fra : Niau

Dato : 17-08-05 12:50

Hej Jimmi.
Tak skal du have. Det vil jeg benytte mig af med det samme.

/Thanh Nhi N.

Fra : MGA

Dato : 17-08-05 13:45

> [...]
> inkl. det om kamphunde ligger der.
> Det kræver bare en 1mbit internet forbindelse eller derover.

Og masser af gode film :)

Mette