Hvorfor bruger nogen Kandu.dk
Fra : Pwh

Dato : 14-08-05 07:58

Jeg har lagt mærke til at der jævnligt dukker indlæg op der
tilsyneladene er postet via http://www.kandu.dk/
Det virker totalt latterligt når der bliver svaret på en tråd der
har været død et par uger, hvorfor bruger folk ikke Usenet direkte
når der tilsyneladene er en kæmpe forsinkelse ved at gå den omvej :-?

/Jens

Fra : Anette

Dato : 14-08-05 14:30

Pwh wrote:
> Det virker totalt latterligt når der bliver svaret på en tråd der
> har været død et par uger, hvorfor bruger folk ikke Usenet direkte
> når der tilsyneladene er en kæmpe forsinkelse ved at gå den omvej :-?

Kandu.dk er vist et problem i alle nyhedsgrupper.
Mange kan ikke hitte ud af at bruge en nyhedslæser, ikke engang
nyhedslæseren i Outlook express. Googlegroups er det bøvlet at læse/skrive
nyhedsgrupper i - synes jeg.
Det er vist bare et fænomen man må lære at leve med så længe kandu.dk
eksisterer, og så bare lade være med at svare på de indlæg. Hvis folk ikke
får svar, så øger det vel villigheden til at lære at bruge en ordentlig
nyhedslæser.?

/ Anette

Fra : Erik

Dato : 15-08-05 06:30

> [...]
>får svar, så øger det vel villigheden til at lære at bruge en ordentlig

Når man som jeg bruger Outlook og ikke Outlook Ekspress, hvilken
nyhedslæser skal man så bruge? Erfaringer og forlsag?
Erik

Fra : Pwh

Dato : 15-08-05 08:58

Erik wrote:

> Når man som jeg bruger Outlook og ikke Outlook Ekspress, hvilken
> nyhedslæser skal man så bruge? Erfaringer og forlsag?
> Erik

Jeg bruger til tider Gravity http://cws.internet.com/file/11436.htm
som du kan downloade gratis, jeg bruger den dog kun til at læse med
og ellers bruger jeg Outlook Ekspress.

/Jens

Fra : Allan Hansen

Dato : 16-08-05 10:38

"Erik" <esbj@c.dk> skrev i en meddelelse

> Når man som jeg bruger Outlook og ikke Outlook Ekspress, hvilken
> nyhedslæser skal man så bruge? Erfaringer og forlsag?
> Erik

Har du prøvet denne

http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/gruppe/dk.fritid.dyr.hund

du skal oprette dig som bruger (gratis), den brugte jeg til jeg fik lært
Outlook Ekspress, virker lige så godt syntes jeg.

Mvh AJH

Fra : x Vuf x

Dato : 18-08-05 21:31

On Mon, 15 Aug 2005 05:30:17 GMT, esbj@c.dk (Erik) wrote:

>Når man som jeg bruger Outlook og ikke Outlook Ekspress, hvilken
>nyhedslæser skal man så bruge? Erfaringer og forlsag?

Ja. Få dig en Forté Agent. Den findes stadig i en gratis udgave.
Det er den bedste newsgroupreader/nyhedsgruppelæser, der eksisterer!
Altså efter min mening og erfaring.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 hvid/zobel drenge