bach blomstermedicin
Fra : fam. Ager

Dato : 11-08-05 05:55

Hej!

er der nogen der har prøvet Bach blomstermedicin?
- og gav det nogen effekt?

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-05 11:57

> Hej!
>
> er der nogen der har prøvet Bach blomstermedicin?
> - og gav det nogen effekt?
>
> mvh. marie
>Det virkede på mig så mon ikke det også virker på din hund
(går ud fra det er til din hund når du spørger her )
VH Simonsen

Fra : Battlefield´s

Dato : 11-08-05 14:19

Hej
Jeg har brugt det til en kat, der var bange for at komme på udstilling. Det
virkede rigtig godt så han slappede af. Jeg kender også flere andre
katteudstillere, der har brugt det med held.
Hilsen Vibeke, der ikke har prøvet at give det til hunde.

Fra : fam. Ager

Dato : 11-08-05 15:37

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> katteudstillere, der har brugt det med held.
> Hilsen Vibeke, der ikke har prøvet at give det til hunde.

------------------------------------

jeg har lige hentet et glas med stressdråberne.
det er til min sidstankomne tæve, en jeg har overtaget. hun stresser meget i
perioder i løbet af dagen, og hun er meget følsom. men fungerer ellers godt,
og er kommet sig meget på den korte tid hun har været her. men fortiden er
hun mærket af, og det var derfor jeg kunne tænke at det var en harmløs
mulighed for at hjælpe hende lidt på vej. for hun har det ikke godt når hun
stresser.
jeg har også hørt meget godt om bach`s medicinen, men har ingen erfaringer
med det.
men det vil vise sig om det kan hjælpe hende på vej.

mvh. marie

Fra : Battlefield´s

Dato : 11-08-05 15:42

Hej
Jamen det er jeg sikker på at det vil. Men måske skal du give en lidt
kraftigere opløsning end den angivne. Det gjorde jeg med katten og det
hjalp.
Held og lykke med tæven!
Hilsen Vibeke og siameserkatten Midas

Fra : fam. Ager

Dato : 11-08-05 16:06

> [...]
> Jamen det er jeg sikker på at det vil. Men måske skal du give en lidt
> kraftigere opløsning end den angivne. Det gjorde jeg med katten og det

jeg håber, og tak!
hun har fået en dosis der hedder 3x7 dråber dagligt.
mvh. marie