Hvad heder den?
Fra : Pierre Roland

Dato : 01-08-05 15:08

Jeg er ligt i tvivl om det er en fransk eller engelsk bulldog jeg søger?

Det er den "store" af disse to raser, hvad er forskellen mellem dem udover
udseenet?

Håber at i kan hjælpe, meget gerne med et link til nogle hjemmesider +
opdrætter.

Mange Tak

Pierre

Fra : Preben

Dato : 01-08-05 16:41

"Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udseenet?
>
> Håber at i kan hjælpe, meget gerne med et link til nogle hjemmesider +

Hej
Hvis det er den store model, så er det Engelsk Bulldog. Der er nogle flotte
ekseplarer lidt nede på denne side:
http://www.showdogs.dk/titelvindere_2005_gruppe2.htm

Ellers er adressen på deres specialklub:
http://www.bulldogklubben.dk/
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk