TV modul under mandriva 10.2
Fra : Steen Jørgensen

Dato : 08-09-05 22:22

Hej

Har monteret et tv-kort i min pc som kører mandriva 10.2. Det virker fint
blot mangler lyden (en ikke helt uvæsentlig detalje).

Derfor - er der nogle der kan sætte mig igang med en fejl findning..... aner
simpelthen ikke hvor jeg skal starte, alt anden lyd virker fint.

/Steen

Fra : Sune Vuorela

Dato : 08-09-05 22:26

On 2005-09-08, Steen Jørgensen <steen@tryllekunst.dk> wrote:
> [...]
>
> Derfor - er der nogle der kan sætte mig igang med en fejl findning..... aner
> simpelthen ikke hvor jeg skal starte, alt anden lyd virker fint.

De tv-kort jeg har leget med har haft et jackstik som man satte sin
højttaler til - eller loop-back'ede til line in på lydkortet.

(Men det er heller ikke helt nye kort ...)

--
Sune

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 08-09-05 22:42

Hej Sune

Bingo - Tusind tak. Nu virker det sku.....

/Steen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 11-09-05 12:14

Steen Jørgensen wrote:

> Bingo - Tusind tak. Nu virker det sku.....

Hvad er det for et kort du har?

Ivar Madsen