godt overclockerkort til sokkel 478 ?
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 08-09-05 20:45

jeg er tæt på at smide mit asrock ud det er total ustabilt og kan slet
ikke overclockes kan nogen give et tip til hvad jeg kan købe
billigt til sokkel 478 jeg vil godt have soroundkort på, og
dualramslots ellers ikke de store krav

Fra : Jesper Laursen

Dato : 09-09-05 13:18

"Ninja Ninjasen" <mailen@durikke.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke overclockes kan nogen give et tip til hvad jeg kan købe
> billigt til sokkel 478 jeg vil godt have soroundkort på, og

Hvad med noget ABIT af en slags?

Fra : Flemming Joensson (9~

Dato : 11-09-05 11:07

Ninja Ninjasen <mailen@durikke.com> wrote in

> [...]
> ikke overclockes kan nogen give et tip til hvad jeg kan købe
> billigt til sokkel 478 jeg vil godt have soroundkort på, og

Abit IC7-Max3/IC7 er et superlækkert socket 478 board der er klippestabilt
og en oc'ers drøm :)

Kan varmt anbefale det. Har dog solgt mit da jeg skiftede til Shuttle XPC
for 1½ år siden og det ikke lige passer i sådan en fætter.

/Flemming

--
Skift .invalid ud med .org i min mailadresse for at sende mig en mail.