Streame TV
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-09-05 19:12

Jeg syns det kunne være enormt lækkert at kunne streame signalet fra
mit TV kort over LAN fra min server til min "brugs-maskine". Jeg bruger
lige nu XAWTV til at vise det, findes der noget udvidelse til dette -
eller et alternativt program - der kan lave en stream ? (behøver kun at
kunne klare 1 bruger, er kun mig selv der skal se)

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 05-09-05 08:07

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
> [...]
> eller et alternativt program - der kan lave en stream ? (behøver kun at
> kunne klare 1 bruger, er kun mig selv der skal se)

Hvad med http://www.videolan.org/ (det er ikke kun en client, men også en
streaming server).

Niels Dybdahl

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-09-05 16:02

Niels Dybdahl formulated the question :
> Hvad med http://www.videolan.org/ (det er ikke kun en client, men også en
> streaming server).

Det ser ud til at være præcis hvad jeg har brug for - men jeg kan ikke
få det til at virke, heller ikke med en video fil.

Jeg har prøvet at gøre præcis som der står i vejledningen på sitet men
kan ikke få det til at spille :/

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 12-09-05 09:01

> [...]
> få det til at virke, heller ikke med en video fil.
>
> Jeg har prøvet at gøre præcis som der står i vejledningen på sitet men

Du må hellere lave en nyt indlæg vedr. videolan, da jeg ikke selv har prøvet
den endnu.

Niels Dybdahl

Fra : Henrik Farre

Dato : 05-09-05 13:32

søn, 04 09 2005 kl. 20:12 +0200, skrev Henrik Stidsen:
> [...]
> eller et alternativt program - der kan lave en stream ? (behøver kun at
> kunne klare 1 bruger, er kun mig selv der skal se)

Brug netcat:
http://ivtv.writeme.ch/tiki-index.php?page=NetcatStreaming