Ingen printer mere
Fra : Mikael Jensen

Dato : 21-08-05 15:23

Doh!
Jeg skulle absolut være smart og afinstallere Cups...
(grunden var at printerdæmonen fik mit system til at hænge (Debian testing))

Nu kan jeg ikke længere finde min printer.
Jeg har prøvet det jag kunne finde på....nemlig at afinstallere alt der
havde det mindste med print at gøre, geninstallere skidtet....Hvilket
naturligvis ikke hjalp stort.

Er der nogen der kan lede mig til de rette filer at fifle i/programmer
at installere/geninstallere.

En lille ekstra bonus ser ud til at være at lpstat -p fortæller mig at
min printer er blevet 'disablet' af uforklarlige årsager...hvilket
desværre ikke siger mig en dyt.

HJÆÆÆÆLP

/Mikael