Køre men ikke godt
Fra : Johannes Skov Frands~

Dato : 18-08-05 14:32

Jeg har vist fået min cvs server op og køre nu, men jeg har stadig nogle
problemer med den.

Jeg har fået oprettet et reposetory og jeg har også fået importeret et
projekt, men jeg kan ikke logge ind på cvs serveren.... hverken lokalt
eller på anden måde...

Nogen der kender en god online guide jeg kan kaste mig over.... det er
øjensynligt ikke helt så nemt at gå til som jeg havde håbet/troet.

Det skal gerne ende op med at jeg kan tilgå cvs serveren fra eclipse,
men ind il videre svare eclipse alt efter hvad jeg har pillet ved, med
at den ikke forstår svaret fra serveren eller at forbindelen er blevet
'reset by peer'.

VH Joe