smp mobo athlon
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 06-06-01 21:34

Nogen der ved om der er kommet nogle smp athlon mobos til danmark eller
hvornår de cirka kommer?

Fra : raven

Dato : 06-06-01 13:15

On Wed, 6 Jun 2001 13:33:53 -0700, "Lasse Stig Thomsen"
<lasse@tt-trading.dk> wrote:

>Nogen der ved om der er kommet nogle smp athlon mobos til danmark eller
>hvornår de cirka kommer?

Til august kan andre mærker end den dyre tyan thunder vel forventes i
DK (bl.a. asus begynder at producere a7m266D i juli, - abit og msi
kommer også med noget).

Lige nu står de altså på Computex i Tapei på Taiwan og glor på de
første eksemplarer af tyan thunder og bliver lovet noget fra andre
også.

se http://www.andzone.com f.eks.

og test på http://www.anandtech.com
eller http://www.aceshardware.com

430 watt psu ! specialstik på tyan thunder.

Kan det betale sig ? dual duron i anandtechs test ser jo ikke ud til
at kunne svare sig i forhold til een 1200 MHz Tbird. Den lille cache i
duron hævner sig med smp.

hilsen

John

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 06-06-01 23:04

..com

> 430 watt psu ! specialstik på tyan thunder.

Det gør skam ikke noget.

> Kan det betale sig ? dual duron i anandtechs test ser jo ikke ud til
> at kunne svare sig i forhold til een 1200 MHz Tbird. Den lille cache i
> duron hævner sig med smp.

Ved ikke om det kan betale sig i ren ydelse, men jeg har nu kørt med mine 2x
P3 800Mhz og synes nu at tiden er klar til opgradering.
Og det skal være athlon.

Jeg regnede med at smidde sådan 2x Athlon MP eller hvad de nu kommer til at
hedde.

Fra : Kasper Simonsen

Dato : 06-06-01 17:28

Stil dit ur!

MSH (Med sure hilsner, ikk' for at svin' dæ til)
Kasper

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 06-06-01 17:42

"Kasper Simonsen" <cft1788@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Stil dit ur!
>

> MSH (Med sure hilsner, ikk' for at svin' dæ til)
> Kasper

klip

lær da selv at citere i en newgruppe og gerne lidt høflighed

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-06-01 17:49

Således skrev "Kasper Simonsen" <cft1788@vip.cybercity.dk> i
dk.edb.hardware Wed, 6 Jun 2001 18:27:46 +0200:

>Stil dit ur!

Fra Lasses header

Date: Wed, 6 Jun 2001 13:33:53 -0700

Hvis du nu påpegede overfor Lasse at hans tidszone er indstillet
forkert til USA-tid istedet for den danske, så ville det være så meget
mere konstruktivt.

XFut til <news:dk.admin.netikette>, dvs. dette indlæg og alle svar til
det lander i dk.admin.netikette, da dette ikke handler om hardware.

Knud
--
Hey, this isn't my tagline ! Who put it here ?