MS Windows
briani 27239
Ikonerne på skrivebordet skifter?
Fra : Carlsen

Dato : 02-09-05 05:49

Hej NG...

Efter at have spillet lidt på computeren i går ville computeren ikke lukke
ned som den plejer gennem start - så jeg lukkede ned gennem ctrl+alt+del
(Windows XP) - her til morgen da jeg startede den op var alle
ikonerne(undtagen 2-3 stykker) lavet om til ikoner der ligner et vindue i
Windows - det med den blå kant for oven. Er der nogen som kender til
problemet, og evt ved hvoran man får ikonerne til at skifte igen?

Mvh
-LC

--
Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Ricko.

Dato : 02-09-05 06:22

"Carlsen" <FJERNcarlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Remove FJERN from my e-mail address when replying.
> Enlevez FJERN de mon adresse électronique pour me répondre.

Ganske simpelthen VIRUS jeg var over hos en kammerat der havde samme
problem, vi startede med Panda og så ellers alt hvad vi fandt af online scan
plus hans egen Norton, her er lidt link. god jagt.
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp
http://www.pandasoftware.com/activescan/
http://www.bitdefender.com/site/home/