MS Windows
briani 27239
Backup
Fra : bos

Dato : 01-09-05 20:54

Hej
Skal have den bærbare til rep.
Og vil derfor gerne have lavet en total backup. (til cd eller dvd). Kan XP
klare det.??

Hyg Bo

Fra : _paul

Dato : 01-09-05 22:33

"bos" <bokrag@mailnot.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Skal have den bærbare til rep.
> Og vil derfor gerne have lavet en total backup. (til cd eller dvd). Kan XP
> klare det.??

XP kan kopiere hvad som helst.
Men det er træls at brænde på skiver.
Ofte kan man fjerne harddisken fra en bærbar før man sender den til rep.

Ellers kan man låne eller anskaffe en ekstern USB2 harddisk. som koster
300kr for boksen +
350kr for en 80GB harddisk.

Fra : emj

Dato : 02-09-05 09:13

bos skrev:

>Og vil derfor gerne have lavet en total backup. (til cd eller dvd)

Prøv at kikke her
http://www.zip.dk/backup.shtml
Hilsen emj

Fra : bos

Dato : 02-09-05 11:59

> [...]
> Skal have den bærbare til rep.
> Og vil derfor gerne have lavet en total backup. (til cd eller dvd). Kan XP

Hyg Bo