MS Windows
briani 27239
Windows CE
Fra : John

Dato : 26-08-05 16:55

Hej

Jeg har en PDA med Windows CE.NET ver. 4.20 (Build 1088), jeg kunne tænke
mig at installere noget Word og Excel på maskinen, men hvor finder/køber man
sådanne programmer?.
Ligger Word og Excel på Windows CE hvis man kan få fat i systemet på en CD?

Og ja, jeg har spurgt i EDB butikker - uden held.

Hvis det kan hjælpe er processoren en Intel PXA255

--
M.V.H.

John

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : John

Dato : 26-08-05 17:01

"John" skrev i en meddelelse

> Ligger Word og Excel på Windows CE hvis man kan få fat i systemet på en
> CD?

Microsoft Office:
http://office.microsoft.com/da-dk/default.aspx

Gratis alternativ, OpenOffice:
http://www.snapfiles.com/get/openoffice.html

Mvh (en anden-) John

Fra : John

Dato : 26-08-05 17:20

Hej "den anden" John

> Microsoft Office:
> http://office.microsoft.com/da-dk/default.aspx
>
> Gratis alternativ, OpenOffice:
> http://www.snapfiles.com/get/openoffice.html
>
> Mvh (en anden-) John

Nu er jeg forvirret på et højere plan, jeg spurgte efter styresystemet
Windows CE og det finder jeg ingenting om på de 2 links - eller hva´

--
M.V.H.

John

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : John

Dato : 26-08-05 17:28

"John" skrev i en meddelelse

> jeg spurgte efter styresystemet
> Windows CE og det finder jeg ingenting om på de 2 links

Min fejl..:( Har ingen erfaring med CE..måske her:
http://www.microsoft.com/windowsmobile/pocketpc/ppc/default.mspx

Mvh John

Fra : John

Dato : 26-08-05 18:29

"John" skrev i en meddelelse

> Min fejl..:( Har ingen erfaring med CE..måske her:
> http://www.microsoft.com/windowsmobile/pocketpc/ppc/default.mspx

Mere:
http://www.geek.com/news/geeknews/2002Jul/bpd20020719015473.htm

http://www.google.com/search?q=%22office+for+windows+ce%22